Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSíla myšlenky
09. 11. 2002
12
3
3374
Autor
Barbar
Miluji tu ranní chvilku
Tu chvíli mezi probuzením a vstáváním
Kdy si můžu cokoliv přát
A vymodelovat si osnovu nového dne
Dnes jsem si ráno vymyslel setkání
S novou přítelkyní:
Bude taková a bude taková
Je večer a já jsem rád
Že jsem si nevymyslel setkání s tygrem
3 názory
Marcela.K.
06. 09. 2007písmenková
16. 02. 2005
:-)....ježíš, konec mě dostal...ale první sloka je stejně lepšejší...
no naozaj..., ešte tak vedieť, čo si priať, lebo tie následky...
poznala som jednu pani, ktorá mi išla na nervy tak strašne, ako nik, bola obchodným partnerom a bol jednoducho hrozná. Aj ona prispela k tomu, že Vás poznám. Lebo spomenula, že má stránku na internete. Tak sme si urobili aj my, a už to išlo...fóra, atď. Možno som už závisláčka (a to asi nie je nič moc).
Tak nemilé stretnutia s ňou mali za následok to, že som nakoniec spoznala Vás, milých :-)
Ale veď môže to byť aj opačne.
Pišta_Hufnágl
24. 06. 2003
výborné - hlavně poslední řádek tam sedí - a o tom, že to funguje nepochybuju...
Fakt to funguje??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tý jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zítra ráno si představím ..... :-)))))))))))))))))))))))))))