Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVytrženo z deňýčku VI.
25. 11. 2002
27
4
4276
Autor
Yfča
Ráno jsem musela naštívit jednoho ze svých zákazníků. Rozhodla jsem se, že nepojedu autem ale tramvají, což se ukázalo jako vynikající nápad, neboť jsem byla svědkem neopakovatelného dialogu asi tříletého kloučka a jeho mírně nervózního otce. Stáli ve druhém voze na zadní plošině a dívali se ven. V jednu chvíli se na kolejích za tramvají objevil servisní náklaďák Dopravník podniků. "Jé, tati," ozval se synátor nadšeně, "za námi jedou hasiči!" "To nejsou hasiči. Tohle auto opravuje koleje," pravil tatínek. "Ne, ne, to jsou hasiči, protože maj červený auto," trval na svém chlapeček. "To nejsou hasiči," nesouhlasil s důrazem na prostředním slově otec, "to je auto Dopravních podniků." Synek se nedal. "Ne, jsou to hasiči, protože mají maják," vybafl vítězoslavně. Otec zbrunátněl a na celý vagón zařval na nezbedného potomka, aby byl zticha. "Jestli na mě budeš křičet", řekl klidně hošík, "tak já řeknu mamince, že jsi ráno čůral do umyvadla!" Celý vagon zařval smíchy. Tramvaj vzápětí zastavila a rozzuřený tatínek, rudý jako rak, rval synka ven. "Tati, ale tady nebydlíme! Proč vystupujeme?", zaslechla jsem vzorné děťátko těsně před tím, než tramvaj zavřela dveře a dala se do pohybu.
4 názory
sepotvkorunachstromu
07. 07. 2011
Mňa osobne na tom príbehu najviac fascinuje to, že som ho už počul. Počul som ho po slovensky od človeka, ktorému to rozprával iný človek v prvej osobe jednotného čísla, ako sa mu to raz prihodilo na ceste domov v autobuse mestskej hromadnej dopravy v Nitre. Inak tie veršíky za tým, tie nemali chybu.
Roalde, je to vytrženo z mého téměř intimního internetového deňýčku, který visí na internetu od roku 1999 - stalo se cestou tramvají mezi Masarykovým nádražím a Florencem. ;o)
Dúfam, že si ma zle nepochopila. Práve to som mal na mysli. Ľudia si radi prisvojujú udalosti, ktoré sa stali iným, ak sa im zdajú zaujímavé, vtipné, či erotické a pod. Tým som chcel povedať, že teraz už viem odkiaľ to ten známy toho známeho má. Prepáč mi, ak som sa nevyjadril dosť jasne.
Roalde, neomlouvej se. Vždyť se nic neděje. Já jsem na kopírování svých napsanin zvyklá (viz například Z deníčku zanedbávané manželky)... :o))
:))))))))))))))) A pak někdo nechce mít děti, to by byla přece strašná škoda se o takový trapas ochudit...
ShadowDancer
25. 11. 2002
Sleduji ti deníčky s téměř profesionálním zájmem. Zvolili jsme skutečně každý trochu jinou formu. Mně se tam hromadí moc hlušiny ... ale tys to skvěle obešla tím, žes to skutečně z deníčku vythla. Touto cestou jít úplně nechci. Doufám jen, že mé každodenní zápisky se ještě vyvinou.
*
Vzpomínám si, to už je dávno, kdy mi kamarád vyprávěl příběh
se svou malou dcerou, se kterou šli nakupovat do smaoobsluhy,
a když se zastavili u beden s pivama, tak malá Kačka začala
řvát na celou tu sámošku: "Tatínku, prosím Tě, nekupuj si to pivo,
budeš zase vožralej." Podobně rychle jako muž se synkem
opouštěl tramvaj, můj kamarád s dcerkou opouštěl sámošku.
První dvě věty bych asi škrtnul a třetí předělal. Jinak se to dobře čte. Jako obvykle.
Po ránu jsem rychle zvadla:
muž močil do umyvadla!
Tohle je ten jeho dárek:
z umyvadla pisoárek!
Monty_Python
15. 11. 2002Monty_Python
15. 11. 2002Monty_Python
15. 11. 2002Monty_Python
15. 11. 2002Monty_Python
15. 11. 2002
milá Adélko
sundej prádélko
dělej co ti hormon radí
tak to mají chlapi rádi
Monty_Python
15. 11. 2002
kdo je u tebe spořádanej??
já jsem neuspořádanej jako neuspořádaná množina
Monty_Python
15. 11. 2002
roup sem roup tam
nám už je to tasemnice
roup sem roup tam
nám už je to hlíst
Monty_Python
15. 11. 2002
Přísloví nám praví:
čistota půl zdraví.
Uvažuji proto směle,
že je špína zdraví celé!
Monty_Python
15. 11. 2002
kdo má v těle červy
ten má plno vervy
oni mu tu vervu vervou
až mu servou nervy