Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečer
Výběr: hermit
14. 11. 2002
10
0
1008
Autor
Cpa
- Kolik kol usínání na ulici setnění blíž řbitovu?
- Jsi s otázkou neviditelný v tomto domě.
- Počítám?
- Neviděl jsem, oko zastřené operetou měsíce.
- Tak kolik kol vody přes hráze včerrrrrrrejší?
- Otázka.
-U paty naší dohody jsi za tmy na potkaní zub pískal?
- Kdože, já? U psa!
- Dnes, potom?
-Teď.
výborná báseň :)))
tvá první a poslední jsou nej... ty ostatní místy vykazují přílišnou snahu, jestli mi rozumíš, ale jsou dobré taky. Tahle je ale asi vůbec nej... a verš: "Jsi s otázkou neviditelný v tomto domě." je skvělý... taková má srdeční záležitost.
*****
hmm...originál, to jsi... jo je to tma... musím si ale zvyknout
*** a divný výraz v tváři
Tvá tvorba je delší než tvůj penis? A sakra, tak to máš asi problém, co?
Ne, nemyslím to vůbec špatně, jen narážím na tvou vizitku.
Ze své tvorby mám na tomto serveru zatím jen kousek - tuto báseň. Ze svého penisu však ani kousek. Omezme se na kritiku toho, co zde předvádím.
Navždy_Tvůj
15. 11. 2002
A! Jůů. Těžko říct, vyvolává to ve mně paniku. Za domácí úkol o tom budu přemýšlet, jo?