to ano
jsem tak trochu aArcheoloOk
:))
v jistím smyslu
Jééé, deset let zpět, kdeže ty časy jsou... Díky za znovuobjevení, takový poctivý kus archeologie. :)
No.... o přátelství to nejni... A myslím, že o lásce taky ne. Páč láska je to, když jedna planetka má jen jedno sluníčko. Když je planetka takhle přelétavá, říká se tomu poblouznění nebo zamilovanost. Na lásku se taky nezapomíná, to se prostě nedá... Ale líbí se mi, jak je to napsaný.
:))) Jůůů, tak to jsem potom poctěn asi :)
No to taky jsem, teda teď už jako určitě :)
Mno, jenže já už si toho svýho vetřelce pojmenovala, jmenuje se Chrchel a je řádným členem naší rodiny. Myslim, že ke splynutí už nedojde... :o)
Chrchel? Tak to díky teda... I když esli je členem rodiny, tak... díky :)))
Chrchel je jméno, které mám vymyšleno již dávno. Konečně jsem našla aliena, kterej mi stojí za to, abych ho pojmenovala tímto značně neobvyklým, ale mnou velmi milovaným jménem. :o)
No jo, ta tvoje reklama se vyplatila. Tahle pohádka mě zahltila blaženstvím a štěstím. S přiblblým úsměvem se jdu složit na postel a usnout, konečně mohu.
Taková krásná pohádka...
Teda kdyžs psala, že se na ni podíiváš večer, nepředstavoval jsem si, že kvůli tomu nepůjdeš do půl druhý spát :)... Ale díky za krásnou reakci, vždy mě moc potěší, když si toto dílko přečte někdo, komu se dostane přes sítnici a zrakové centrum v mozku i do duše...
Jo, povedlo se. Je tam, přímo ji ve své duši cítím. Chce ven...á pomóc...je to vetřelec!!!!
No, možná to může být vetřelec, ale když se uklidníš, nadechneš a budeš se soustředit, ucítíš, že nechce ven, že Tě chce celou prostoupit, až splynete v jednom celku, který bude větší než jen součet vás dvou...
škoda, že tu není kategorie "pohádka pro dospělé" či "podobenství.."
Anonzm jsem bzl já, tak ještě tip.
JASAN: To, že je díky ní zde, znamená, že mě k tomu, abych ho sem dal, přemluvila :)...
Pěkná pohádka! Žel Kačabu bych tím neuspala, byla zvyklá na drsnější kousky... :o))
*
Hmmm, teď už je asi na uspávací pohádky pozdě, mi přijde, že pomalu dochází do věku, kdy by měla usínat nad ránem únavou... Aha, koukám, že ještě rok by počkat mohla... Tak to nevím, čím jí uspávat...
Občas funguje kladivo. Ale musím se dobře trefit... :o)
:))) No jo, Ty nezklameš... Tak dej bacha, ať se netrefíš až moc dobře...
To by až tak nevadilo. Kačabu jsem dost dobře pojistila... ;o)
:))))) A nějaké úrazové by nebylo? Jen tak jemně tu a tam něco přerazit, ať taky nějak přispěje do rodinného rozpočtu?
Třikrát té potvoře šili hlavu, jednou koleno. Tak jsme ji honem úrazově pojistili. A co myslíš? Jsme těžce v mínusu, anébrž si ta bestie od té doby už nic neudělala...
No to je fakt na potvoru... Ale trpělivost přináší růže, však počkej :)...
Ba ne, Kačaba je potvora. Dokonce tuhle drze prohlásila, že mne přežije. To už je vrchol!
No teda, jsem spravedlivě rozhořčen... I když přiznejme si, ona ta úvaha bráno ze statistického hlediska není úplně blbá...
Musím přiznat, že asi na tom vážně něco bude... Ta holka je chytrá po mně! ;o)
Velmi vhodný způsob, jak se pochválit, smekám :)...
Skromnost je jedna z mých MNOHA předností... :o)
O tom ani náznakem nepochybuji - vlastně když o této větě přemýšlím, nějak si nemůžu vybavit, co to vlastně ta pochybnost je, asi si to najdu ve slovníku :)...
- je to dobře napsaný
- ten styl, co je ti vytýkán podle mě nevadí, tady mi to sedí
- je to hodně pohádkoidní, jen místy to sklouzává mimo dráhu líbeznosti a přátelství
- sluší se o tom trochu popřemýšlet
StvN: Jaký přátelství? To mělo být o lásce :)))))))... I když když se nad tím zamyslím, tak to přátelství není úplně mimo... Díky za přečtení a hlavně námět k zamyšlení :)...
- už jsem to vymyslel, nesedí mi ten konec, je moc šťastnej, takové to známé poučení by bylo, že si nakonec planetka uvědomila, že i krátký život je lepší než věčný neživot
- no, ale jsem vedle jak ta jedle, viď?
- láska, hmm, nech mě přemýšlet....chtěl bych najít to své sluníčko
Sakra chlope, tohle dílko má být pozitivní, má ukázat, že uzavírat se je kravina, že tím trápíš akorát sám sebe, že v tomhle světě je sluníčko, které by pro Tebe chtělo svítit...
"Když chceš najít rybu, hledej rybu" - eskymácké přísloví :)))
- na mě působilo pozitivně, akorát jsem si z něj vzal něco trochu jinýho
- co ale dělat, když nevíš, co chceš?
Tak na to mám svoji oblíbenou hlášku "Přeju Ti, ať najdeš co hledat"... A myslím to vážně...
no asik nestávaj se měsíčky... bo z měsíčků už nigdy sluníčka býti nemohou.. ty leda tak vyhasnou úplně a šmitec.. takže nakonec stejnak dojdeš k názoru.. že sluníčka jsou prostě jen sluníčka.. a nic se jim nemůže vyrovnat at už jsou v jakémkoliv momentálním stavu.-))
Tak dobře, se už vzdávám, si mě ukecala, no, sluníčka jsou holt asi opravdu sluníčka.
aaano.. tak to bylo.. je.. a bude.. a každý máme na světě to svoje sluníčko. .a každý ho jednou najdem.. jen někdy vytrvat a neházet flinty do žita.. bo co pak tady sluníčko bez nás samotný.. a smutná sluníčka nebraaaat.-)))*
Smutná sluníčka? No, když sluníčko zesmutní, stane se planetou, protože jeho záře prostě pohasne... A pak musí přijít jeho/její sluníčko :) Ale to už je jiná metafora, nicméně stojí za zvážení, díky za inspiraci, z toho by mohlo něco být...
nenennee sluníčko je sluníčko i když je smutný.. sice nezáří.. ale hřeje pořád.. bo musí.. bo třeba na jeho výhřevnosti sou závislí jiní.. ale hřeje.. bo je to sluníčko.. a vůbets:-))))
Zde se před Tvojí argumentací musím sklonit, protože sluníčka opravdu hřejí, i když jsou smutná, bo musí... Ale taky pak hledají jiná sluníčka, která i září, nestávají se tak smutná sluníčka měsíčky, které odrážejí záři sluníček?
Nádherná myšlenka,některé seskupení slov se mi nezdá,trochu zpomalují vstřebávání,ale...nemohu jinak než *
Odpouštět? Kdo jsem, abych měl toto právo? Aha, autor, no nic, když si přečteš kousek, objevíš akorát, že to není stylistická perla, ale celek Ti sdělí poselství, jež se snaží šířit, proto se neboj a čti...
No, jen buď náročná, ale měj na paměti, že je to Tvůj vkus a nikoliv všeobecný trend, z toho pak vznikají nehezké hádky... No, byl jsem na toto dílko i relativně pyšný, aspoň vidím, co dokáže autorská zaslepenost, jo jo, život je tvrdá škola :)...
Proč se poslední dobou vždy tak zhrozím před dlouhou prózou?Odpusť,jen kousek jsem si přečetla.Zbytek příště.Přesto se mi to moc líbilo,s tipem počkám na celek.
Helga: No, jak to říci, asi tak, jak to cítíš a myslíš :), toto dílko už mi bylo jednou pro styl totálně omláceno o hlavu, čímž se mé iluze rozpadly v prach, takže jen do mě, teď už to snesu :)...
To jsem ráda, že nejsem první, občas mám dojem, že se mi stylem zavděčí jen málokdo a říkám si, jestli nejsem nějak náročná. :)
No, jak to říci. Podobenství je to rozhodně zajímavé a k zamyšlení, jen mi vůbec nesedí ten styl: „Však pokaždé přišel čas, kdy slunce se začalo vzdalovat.“ Nebo: „jak mohou planety vědět, co řídí sluncí cesty.“...
Irea: Tuto pohádku jsem sem dal na naléhání osůbky, pro niž byla napsána... Aby si ji mohli přečíst ti, kteří by si ji přečíst měli... Prosím, řekni mu o ní, třeba nebude chtít rozumět, ale třeba se někde v něm uvrtá, zkus to...
Ano, udělám to, a dík, že jsi ji sem dal. Přeju jí aby se trefila co nejvíckrát do živého...
Tak tahle pohádka je hodně pro dospeláky, znám jednoho, který by ji měl číst, ale nebude jí chtít rozumět, viz moje básnička Kudy.. ale sem patří muj tip
U této pohádky nejde jinak, než *
Budu vyprávět svým dětem-pěkná*