Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěcné ke klubu
19. 11. 2002
0
0
5158
Autor
Seregil
Všechny návrhy a připomínky - zde
Co vy na to?
Navždy_Tvůj
19. 07. 2004
Hmmm ac s nevoli jsem spoluautorem pravidel tak nezbyva nez dodrzovat... mazu
Seregil: Diky za nazor :-)) Me ta basnicka fakt hodne oslovila snad tim jak je obycejne podana a pritom ma atmosferu...nesnazi se o nejakou formu je to jen ten samotny pribeh... asi tak...
...ale pokud se prida Navzdy nebo nekdo jiny beru a smaznu :-))
To Amanda..
Tak osobně s posledním vloženým dílkem do klubu nesouhlasím... zase to je otázka vkusu.. mě se moc nelíbí.... chybí mi tam syrová romantika... je tam několik náznaků... ale jako celek mi to nesedlo..
Amando, Navždy...
K tomu nemám, co bych dodal... myslím, že by diskutovat měli všichni členové, poslední slovo by však měli mít adminové... čili.. do toho...
Navždy_Tvůj
15. 06. 2004
S Navzdy_Tvym jsme se opet rozhodli zavest diskuzi o dilech, ktere jsou zarazovany do klubu proctu si zpetne tak 20 zarazenych del a zkusim sem hodit nejaky nazor :-))
Navždy_Tvůj
14. 06. 2004
Ted jsem ti poslala zpravu... nevim jak chces ja si naopak myslim ze na zpetne zarazenych dilech se da ukazat kam klub smerovat... jak hodnotit romantiku ktera je prakticky ve vsem jen v ruznych podobach :-)) Pokud se 2 shodnou ze dilko smazat a neprida se na jeho obranu treba radovy clen myslim ze je ze ma pravo ho "omezit" jak rikas :-))
Navždy_Tvůj
25. 05. 2004
Myslím, že to souhlasení či nesouhlasení bych vynechal...
Cítím se dost trapně....
A navíc může to nepříjemně působit i na autora, jehož dílko takto kritizujeme...
Navždy_Tvůj
25. 05. 2004
Byl bych pro malou (ale jen malou) anarchii... čili bez zpráviček..
Diskutovat můžeme zde... připadne mi to, jako snesitelné řešení..
Vlk se napráskne a koza nám zůstane celá...
Navždy_Tvůj
25. 05. 2004Navždy_Tvůj
25. 05. 2004
S tím souhlasím...
jsem ve fachu, takže moc nestíhám...
Držim palce na zkoušku, nechť vyjde... :))
Navždy_Tvůj> V administraci si nepovoluj odkazy - jakožto majtel je máš jasné a jenom tím dochází k nehezky vypadajícímu zdvojení Tvého nicku v řádku těch, co zpravují odkazy ;-)
Já jen že když už tady ten prostor k tomu je...:-)
Igor_Indruch
16. 12. 2003Navždy_Tvůj
22. 10. 2003Navždy_Tvůj
22. 10. 2003
Něco na tom bude... i já jen tak brousím, ale romantiky je v dílech poslední dobou pomálu... smutné...
Navždy_Tvůj
27. 08. 2003
aliilo...úsměv hezké dívky, přeci není znak hlouposti, opak je pravdou. Hloupostí hýří ten, který to tak vnímá!
a ja se vratil i kdyz muj navrat asi ten hroimadny exodus nespravi............
Zkuste hledat romantiku u PC, pri forward a past a find, zkuste ji hledat ve vytahu, na eskalatoru, kde se lidi na sebe ani neusmeji, v hypermarketu, kde i to dekuji za Vas nakup Vam sdeli pocitac. Romantika je ryze lidska. A lidskosti ubyva.
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003Navždy_Tvůj
31. 03. 2003
Poslední dobou se mi zdá, že romantika odumřela.... z většiny dílek to ani nedýchá...
Navždy_Tvůj
31. 03. 2003
Taky si myslím.... ubývá lidí, přibývá jiných, kteří se k tomu snad propracují...
No budiž... Starostlivý měsíc je komplikovaná záležitost, jak vidím......
Navždy_Tvůj
05. 03. 2003
Uz jsem se vyjadrovala primo u dilka: Na klub mi prijde moc kombinovane... docela se ztracim... nevim mozna mu tak uplne nerozumim...
Do klubu bych nezaradila...
tahle debata jde momentalne diky tomu ze mi odstrihli v praci internet mimo me, ale ja se vratim......
Navždy_Tvůj
27. 02. 2003
Jsi proti smáznutí nebo co? Teď jsem to nepochopil, mě ta báseň za srdce chytla, protože lepší jsem opravdu neobjevil (píši na obhajobu, aby se neřeklo, že se jen tak lehce vzdávám...)
Navždy_Tvůj
27. 02. 2003
Krásná loterární debata, jen tiše sedím a závidím Vám ji:-)) kéž by se někdy i můj klub dobral takových výšin umění:-)))
BTW: nevím proč jsem dostal avi:-)))
Amanda have our FULL support!!!!!
Navždy_Tvůj
27. 02. 2003
Zdarec romantici,
urcite jste si uz vsimli ze jsme zavedli system vyjadrovani se k zarazeni dilek do klubu a nasledne mazani pokud se zarazeni nelibi dvema a vice adminum...
Na nedavno probehlem sraziku jsme o tom debatovali a dohodli jsme se ze pokud se najde dilko, ktere nekomu v klubu nesedne budeme o nem debatovat prave v tomto auditku. Myslim ze autora prilis nezajima jestli my ho v klubu chceme nebo ne a pokud mu tim budeme zahlcovat dilko, mohli bychom se stat neoblibenym klubem :-)).
Takze pokud najdete dilko ktere chcete dat do klubu normalne ho zaradte. A kdokoliv k tomu bude mit nejake vyhrady napiste sem tucne nazev toho dilka a proc se vam nelibi v klubu... dal uz plati vyse zminena "pravidla"
Mejte se moc fajn a prijdte priste rozsirit nase rady na dalsim srazu :-)))
Ami
Jo a jeste protoze se minula soutez se moc neujala (i ja nerada pisu romantiku na zakazku s terminem :-) ) a tak me napadlo do pristiho cteni udelat soutez o tri nejlepsi z kategorie VÝBER u romantiku...
Co vy na to?
hm hm...jsou to věci mezi nebem a zemí:-))))
Fajn Ami, dobřes to napsala.... :-))
Já snídám vyhřezlý myšlenky na obrázku a co zůstane za zuby trápí jiné. asi tak.:-)))
Navždy_Tvůj
13. 12. 2002Navždy_Tvůj
13. 12. 2002Navždy_Tvůj
13. 12. 2002Navždy_Tvůj
26. 11. 2002
Takže pro všechny adminy: Zrušil jsem kategorii Smutné a jiné a přesunul jsem (zbytek) díla do ostatních kategorií.. Jakékoli připomínky na mě..
Hezký den
:-))
Navždy_Tvůj, Shammanne: Fantasy je můj svět (čili bez diskuze), Sci-fi mám rád, ale tam už dám na výběr, protože tam se snadno nalezne kýčovité dílo..
Navždy_Tvůj: Ty kroniky jsem nečetl, v tomhle jsem out. Teď čtu Prachetta ale hlavně Zaklínače od Sapkowskiho
Navždy_Tvůj
22. 11. 2002
Navždy_Tvůj: Já čtu jenom ty povídky (a tam ti musím dát za pravdu - jednu tu knihu čtu už asi pošesté)
Co se týče filmu, četl jsem recenzi a prý hrozné... jen hudba se prý celkem vyvedla...
Sapkowski se osobně od toho filmu distancoval a nechce s tím mít nic společného...
Navždy_Tvůj
22. 11. 2002Navždy_Tvůj
21. 11. 2002Navždy_Tvůj
21. 11. 2002
Pro mě je fantasy na prvním místě, protože sci fi mě občas nudí, když není brilantně napsána..
Navždy_Tvůj
21. 11. 2002
Navždy_Tvůj:
samozřejmě, nic nevylučuji... Tak ale zase abychom nezapomínali na to druhé auditko...
Navždy_Tvůj
20. 11. 2002
tak co se týče rozboru,nebo jak to nazvat-s tím souhlasím a plně se ztotožňuji.
a co se týče kritérií...hmmm těžko říci každej máme ai trošku jinej pohled na to kdo je to poslední romantik,i když se moc lišit nebudem ,stejně jako díla jež by v klubu být mohla a nejsou -je to podle mě věc názoru.spíše bych dal avi členům klubu a poté,kdy by se většina shodla ,tak bych dílo zařadil do klubu-můj názor.-)zatím caues
Ehm já náhodou četl biografii Jimiho Hendrixe Elektrický chrám se to myslím jmenuje a Ladies&Gentleman to vám musím doporučit, má asi pět set stran a mapuje jen období, kdy se Jimi dostal na vrchol až do jeho smrti...
Skoda ze uz musim jit ale jednou se rozepisu faaaakt!!! :-))))
zdravim Ami
Navždy_Tvůj
19. 11. 2002Navždy_Tvůj
19. 11. 2002
Navždy_Tvůj: Teprve teď jsem to vložil do klubu... měl jsem prácičku...
Co se týká prologu, ještě upravím, kdyžtak konkrétní návrhy... nějak nestíhám :-(
Fil: Fajn, vím, že to je horkou jehlou, čekám nějaké návrhy a pak to upravím.... Už jen to, že se pustíme do diskuze na toto téma, můžeme se k něčemu dobrat. Zkusím něco vymyslet a pak ty návrhy....
Heeej jednou jsem četl Posledního Mohykána, ale tohle má správné grády, kolikpa vás tady je a o co se snažíte?
Sis přečet o co jde v Posledních romanticích Shammanne?
Toto je auditko o věcech, abych tak řekl (Ami omlouvám se) administrativních...
Tak to sem vám to tady asi dobře nabořil já patlal první, nepřekonatelný v patlovinách..