Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozvánka na počteníčko
23. 11. 2002
1
0
3806
Autor
Seregil
Měli byste zájem o autorské počteníčko a poslechnutíčko?
Konalo by se v Praze
Termín: Je třeba dohodnout, nejlépe sobota, či neděle během prosince před vánoci
Místo konání: Něco navrhněte, dobrá by byla klidná hospůdka s velkou prostorou (sám mám v rezervě příjemnou vinárnu v Dejvicích, ale je to tak maximálně pro 15 lidí)
Další: Navrhujte a diskutujte
Závěr: Hlavně mě mimopražáci nekamenujte... (anebo jo :c)))
Nazdar! Ohledně větších prostorů: plánujeme pravidelný dejchánky v kavárně Velryba, tam v zádu. Máme to posvěcený od majitelů. Takže bych byl rád, abys, drahý Seregile (samozřejmě taky vy ostatní), jestli chceš, taky tu a tam předvedl svoje ródeo. Je jedno jestli prózu, poezii nebo jen tak tlouct do lidí slova. Určitě by váš klubík mohl mít ve Velrybě své večery. Zatím se štamgastama nevíme jak to bude pravidelný, ale termín by připadal na neděli odpoledne, čtení tak na 3/4 až 1 1/2 hoďky. Jmenovat se to bude asi: "V hlavním kavárenském čase". Takže kdyby jste měli zájem prohnat svojí tvorbu hlavama kavárenskejch povalečů byl by to hukot. Psychu, zdar!
kontakt: jan.podhajsky@email.cz
Tak už bych potřeboval potvrdit účast. Přijít můžete kdykoliv během té soboty, nejlepší by bylo v tu jednu na Vítězném náměstí (lidově na kulaťáku)
Merlíku: Nejni to schůzka romantiků, jen tak všichni, kdo můžou, tak i ty klíďo
achjo..já jsem nakonec mimo prahu..budu na vás jen myslet...užijte si to
přeju príma den
Potvrzuju účast, pokud to se mnou do té doby nesekne nebo neztratím hlas, jsem hnusně nemocnej, ale mám na to ještě dva dny, tak se snad vykurýruju. Kdyby ale nakonec opravdu umřel, tak napíšu...
Takže vážení sraz by byl ve 13:00 na Vítězném náměstí, kdo nemůže v tuto hodinu může přijít přímo
Kafkova ulice - Moravská sudová vína - V sudu asi 100 metrů zpět ve směru Prašný most. Můj mobil: 605 414 854
Těším se na vás
Joohankoo: Mrzí mě to, snad jindy
Ajine: Co ty na to?
P.S.: Vemte někdo digitální foťák
Ten čas by šel , snad vyberše den kdy nebudu v práci hi, jinak časově to zatím stíhám :-))))
Nejlepší by byla sobota či . Zatím
Skvěle Ajine... Pokud mě kalendář neklame, tak to sobota je.....
No uvidíme se tam
Lidi, moc mě to mrzí, ale vypadá to, že nebudu moct, přijít, ač bych stašně ráda šla. Kurňa. No, ještě uvidíme, co se s tím dá dělat..
Navždy_Tvůj: Předběžně už je to tedy dohodnuto na 7.12. - většina s tím souhlasila. :( Jo a fotečky ještě nemám, myslím na to.
Všem: Já to tam rezervnu. (od 13:00 mají otevříno, trousit se může každý, jak chce.. já tam budu - doufám přesně). Počítám, že pokud nás bude hodně a někteří (třeba i má maličkost) budou chtít číst, je třeba, abychom tam strávili co nejvíc času. Co vy tedy na to?
Shammanne: Nekamenuj prosím.... a když už tak za světla, ať ti vidím do očí.
MPJ: To mi mrzí...
Navždy_Tvůj
26. 11. 2002
tak schůzku posledních romantiků bych si stejně nechal ujít, do toho jsem ještě nedorostl. tedy se na mě neohlížejte.
zdar vám i srazu
cau seregil, ty chces dat nas rodny dum cizincum v plen? no termin je fajn tak se tam urcite uvidime
sobota je pro mě nepoužitelnej termín skoro kdykoliv. proč to neudělat přes týden navečer, a po zavíračce se prostě přesunout někam dál, přípradně se rozprchnout?
Ja souhlasim s Merlem..7.12 je docela špatný termín...Buď to přesunout alespoň na neděli (když už ne v týdnu-což by bylo nejlepší...) nebo to dát až později (což se nehodí vzhledem k Rakovnickému čtení...) Jinak zřejmě bohužel bez mé maličkosti:))...Škoda, rád bych přišel...
Seregil:počkej až najdu šutr, svist vzduchu a pak dlouho temno!!
:-)))
Seregil:počkej až najdu šutr, svist vzduchu a pak dlouho temno!!
:-)))
Navždy_Tvůj
25. 11. 2002
dabliku008: To budu asi v praci, nevím jak ostatní...
Ostatním: Výborně, Harmonogram: Navrhuji zhruba 5 minutové bloky čtení jednoho autora, aby ostatní mohli vstřebat a popř. kritizovat. Pití a jídlo se dá ošéfovat... Víno mají dobré...
Otázka: Mám to rezervovat? V tom případě dva stoly? Vezmete ještě někoho, kdo rád poslouchá a přednáší (jest na Písmákovi)
Prosím, vyjádřete se... vyřizovat to budu až tuto středu - myslím vaše avízka (modlím se za dovolenou)
Já rozhodně půjdu! Vinárna v Dejvicích - to je v podstatě ideální! Jak už jsem ti říkal, datum lhostejno...
Ale to datum je důležitý, abych se mohl přizpůsobit (a vy mě) a potom, abych to stihnul zarezervovat (když to bude vinárna v Dejvicích)...
Když abych řekla pravdu, mně osobně se zdá vinárna pro 15 lidí malá. Nebyla by lepší třeba literární kavárna? Znám jednu moc hezkou v centru u Karláku.
Já vím. Myslel jsem, ať to rozhodnou jiní a já se přizbůsobím. Pokud bych měl nahodit, tak třeba příští sobotu? Pokud to je brzo, tak za 14 dní?
Tak jsou dvě možnosti: víkend 14.,15.12. nebo pak - 21.,22.12. Mně přijde ten první lepší a to konkrétně sobota. Já jsem pro 14.12.
Ja bych jela hned ale ne v prosinci to je takovej pro me docela narocnej mesic...
Siriiku a ostatní: dobrá 7.12.
Joohankoo: Můžeš tam rezervnout pro kolik lidí?
Všem: Nemusí to být jen patnáct lidí, můžu i víc, ale není to tam zrovna velké (ke čtyřem stolům tak 24 lidí +/- dva až tři)
No, rezervace pro 20 lidí, když se zatím ozvali jen 3 :)
Ale Karlák nejni špatnej, ani ta sobota nevyzerá zle.
Jochča: Myslelas Salmovskou? Tam to není moc velký...
14., 15. 12. - jsem jednoznačně pro! Tu kavárnu znám taky (ale nechodím tam), ale vzhledem k tomu, že jsem ještě nikdy veřejně nečet, byla by mi ta vinárna milejší...
Myslím Salmovku. Je velká asi taky pro těch 30 lidí, ale nevím, kolik stojí. Protože si určitě něco budou chtít vzít. Ta tvoje vinárna je zadara?
Moje vinárna je v poho, tam jsem profláklej již posledních ... hm... 7 let a už jsem tam sraz Písmáků dělal - Sraz klubu Poslední romantici (bylo nás nakonec jen šest)
Pak znám ještě kavárnu Kolíbku. Ta je taky asi pro 30 lidí a je v Řeznický. Moc milá kavárna a autorský čtení by tam bylomoc hezký. Ale taky nevím, kolik stojí.
Teď jsem trošku zmatená - termín je tedy určitě 7.12. ? Jen pro ujištění.
Tak to necháme na tý vinárně, nebudem to komplikovat, když je v poho. Souhlasíte?
Ciri: nebere to
Vinárnu beru, tu mám kousek od baráku...
Ještě se dohodněte v kolik, kdy a kde bude sraz a dejte vědět :)
takže...?
Jsi autor projektu, Seregile. Zavel a my musíme poslechnout :-)
Tak zatím: Joohankaa, Cirilla, Já, skromna (až se dohodneme),Siriik
Vinárna v sobotu 7.12. ve 13:00
Vyhovuje?
Zítra se ještě všechno může změnit (noví zájemci a tak...)
Nemyslíš, že by to bylo lepší večer? Ale klidně ve 13:00 Je mi to jedno. Jen mě to trošk uzarazilo.
OK, tak zatím 7.12. odpoledne. Přesný čas se zkonkretizuje.
Teď přichází na řadu težší část - všichni, co jsme sem teď psali chceme číst? A co se bude číst? A taky, myslíte, že bude potřeba nějaká aspoň mírná dramaturgie toho čtení?
toz vam preju pekny poctenicko, ale tohle datum a cas se mi bohuzel nehodi...ale muzete se tam ucelit a prijet se 28.12. prezentovat do Rakovnika ;o)