Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZe života čajovníka
04. 12. 2002
4
0
2385
Autor
houba
"Konvice čaje,toť Alladinova lampa každého čajovníka."
Přestaň si už konečně vařit ty magoráky, (silný čaj může i uškodit !). Nesvědčí ti to, protože pak píšeš takovéhle slinty !!
PS: kde jsi četla takovou blbost?
milý Hermesi, jsem ráda, že jsi statečně unesl mou negativní kritiku svých děl a odpovídáš mi v podobném duchu, ostatně jsem takovou reakci čekala....
tuhle blbost, jak ty píšeš, mám ze svý hlavy, si představ.... :o)
ahoj Sady, díky za názor
já mám čajovny ráda, a přiznám se, že - jako nekuřačka tabáku - vítám, že se tam nekouří klasické cigaretky, ale jenom vodní dýmky s voňavoučkými tabáky...to si dám docela ráda, občas...
ale s tvým názorem souhlasím úplně :o)
Já se tedy přiznám,že dávám přednost spíše jiným nápojům nežli čaji,nicméně do čajovny občas rád zajdu zejména kvůli pohodové atmosféře....
Sorry,dopíšu někdy jindy,teď mi volal syn tak mu musím zavolat nazpátek:-)))
Ale ještě se ozvu:-)))
No..teda řeknu Ti,já mám snad úplně bl.....ho syna:-))
Ale to sem nepatří:-)))
Víš,mě v čajovně trošku mrzí,že se tam nesmí kouřit.Jasně , už slyším ty zapřisáhlé nekuřáky a vegetariány:"Teda,ty jíš mašíško,teda ale ty si ošlivej"
Před časem letěl do vesmíru jako astronaut či kosmonaut první "lidská bytost".
Jenom abys rozuměla,tak si říkali a říkají indiáni.Pojmenováni Indián je evropského původu ale o tom snad někdy jondy.
No a onen muž si chtěl vzít na palubu kosmické lodi tabák,což mu samosebou nebylo povoleno.
A on na to pronesl: "Běloši si neuvědomují,že tabák a kouření jsou pro nás součástí naší historie a filozofie"
Stejně tak je to i s masem,ale nechť,nechci nikomu brát jeho názory,ale řekni,není to kouzelný zážitek dát si šálek vynikajícího čaje a pokouřit nějaký nevídaně lahodný tabáček???
No,promiň,to sem se zas rozepsal:-))
Přeji krásný den
Sady
hmm:)....zní to jako jako odpověd čajovníka na pochvalu čajového servisu:))....gut:)**
je to moje vyjádření pocitu.....čajovník by měl proniknout do "duše čaje",aby byl schopen čaj dobře připravovat :o)
ahoj, jo, já jsem čajovnice,teď už míň,ale ještě pořád....tak se zase někdy zastav,až tě čajové kroky zavedou k Labi:-)
ty seš čajovnice?v Nymburce?jednou jsem tam byl, moc milá čajovnička!:o) mám odtamtud i pohled:) moc tam pozdravuj...
tip+klub