Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(Ja) no ty
11. 12. 2002
10
0
2679
Autor
Bix
alikvóty
ja a kto ty
alikvóty
ja a dotyk
dotyk ty
dotyky
tóny sa poskladali
do piky
narážajú
každým rohom
tónom
poltónom
štvrťtónom
alikvóty
kto ja
kto ty
a kto gitara
nezahrá
mi to taky při přečtení názvu tak nějak Janotu tento....je to tak nebo není to tak?
Já a noty....radši ani ne.....tlačily by mě boty*
Tynuli: To nezahra je tam na podporenie celkovej neistoty, podporenie toho, ze casto hladam, kto je kto a paci sa mi, ako sa to s OJ v sebe straca, ale niekedy zabludim
a prislo mi to ako zaujimavy zvuk, disharmonizujuci tie predtym, ktore do seba zapadali
Vdaka za kritiky, prekusnu sa tazko...ale dobre, ze su.
Moc fajn, prolíná se to stejně jako alikvótní tóny...jedna věc mě ale pořád vyvádí z míry. Je to slůvko "nezahrá" na konci básně. Nedokážu si vyložit, k čemu se vlastně vztahuje. Gitara nezahrá ? Úplně mě to rozčiluje. Taky pochybuji, že člověk bez hudebního vzdělání bude vědět, co alikvóty vlastně jsou.
Báseň vyžaduje erudovaného čtenáře :o)
Teď co se mi líbí :
alikvóty
kto ja
kto ty
(podobné variace jsou kořením celé básně)
Někdo ty noty Janoty tu notuje… Jano ty noty Janoty nezanotuje! Já noty nenotuji. Kdo na to je? Bix! Text výše – tak viď!
Zníš, krásně zníš!!!!
|||-_-|||
«*»
Naso: presne ! A v tej súzvučnosti je hádanka, ale vidím,že dobre skrytá :o)
:o) líbí se mi ten prodstor za tím... ne že bych si tam něco mohl schovat, ale...eh...rozumíš ne?:o))
***
táto ma zasiahla! Je výborná, aj po slovných hrách, aj v gradácii a pritom taká ľahká! Super. :o)
A ten názov! Nezbeda.
ja nevim jak moc je to na usmivani teda, ale kecat vam do toho nechci ;o)