Vyprahlé oči šilhají na rozežraný konec...Nevím jak to děláš, ale jsem ráda, že to děláš tak dobře.
Připadal sem si jako bych dostal přez držku.
Kdy dokouřim svou poslední cigaretu?
*
Jedno z nejlepších za poslední dobu. Žlutým prstem píšu TIP.
Az dneska jsem to poradne vstrebala a musim uznat, ze ten muj predchozi tip byl vic nezzaslouzenej... Jeste jednou- dost dost good :-)
Je to zvlastní,když vim co ostatní nevědí a přitom nevím co vědí.už zase vim o jednu věc víc co ostatní nevědí...
tak to je skvělýýý...kupa neotřelejch obratů a přitom čtivý a plný nálad.......................tipuju a doporučuju!
Nobody smoke..
A.........?
Ach jo.
Stojim vzadu, ..jako vždycky
...to je ten pravej název...no photo, no dogs, no ice-cream, no eat, no drink, NO SMOKE...
Everybody smoke´s ne?Takže dávám Tipa tvore.
Fakt moc...........kouřový!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Ne , už to neni pravda Semínko , já už JSEM přece sama napořád...musí to tak bejt
Ale něco mě ještě tady nutí zůstat-HELPHELP , nahraju ti za ty Rage něco ,co sem vlastně poslouchala do hluboké noci(hlubokého rána)-
LOVE IS A TOWER
OF STRENGTH TO ME........................UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:-/)
NO SMOKE????? tak to podle mýho názoru... neni ten pravej název...
je mi z toho trochu blivno......
Inian: ....zůstaň se mnou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sem s tebou........ :o)
... .... ... (ticho)
...,kéž by se všechny utopily v bahně,... (odporová slupka)
óóó´´O´O´O´O´O´O´O´O´O´O´O
GÉNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neznám lepšího básníka, bože neznám....
.....básník, ...se skušenostmi.... z vlastního nitra prosí o odpuštění, ač rozhodnutí bylo jen jen na něm, ...
...nepros básníku, není co odpouštět, odpuštěno nechť těm, co odpustit neumí...
........stane-li se však kdy, abásník by prosil o pomoc, ... , stojím ti za zády a TY,...seš mou jedinou závislostí! To si pamatuj...
*
*** to je divný, to je skvělýá, vyvolává to ve mě strašně moc obrazů, tak to má bejt, jooooooooo!!!!
"v komorním svitu patnácti sluncí
chvějící se punčová vize
podobna monumentálnímu billboardu
uprostřed vypuštěného moře"
místy bravurní .. celkově pak... skvělé.. :) *****
jo, tahle část se mi taky líbila nejvíc... :)*
Kolik můžu dát tipů??
Jen jeden??
Shit
Hustý
Vůbec neprotiřečím!
MTMR
Shammann
(nejoblíbenější)
.............přes kouř nevidim objektivně....
NEROZUMIM
a mám takovej pocit , že už nkdy rozumět nebudu...
..velmi zajímavé obrazy..
...nikotin, co ten vše dokáže udělat s našimi smysly, co ten vlastně dokáže, ...dokáže být on závislý na nás, dokázal by snad dnem i nocí myslet a snít o plicních sklípcích, dokázal by se ovládat a vstupoval by do nás jen ústy a po chvilce zas opustil by nás, nezůstal by, ---zůstal, taková je to mrcha, zůstal a škodil co jen to dá, sám na sobě si vypěstoval závislost a teď otupuje všechny smysly a údy ve vidině jednoho ošuntělého prásku.....aaaachhhhhhh....fuuuuuuu....a je to..., kdo tedy má navrch...kdo má......kdo.....má?.......aj fuck it dyť je to jedno.....
....:-))))))))))))))))))))))))*t*
:-)))))))))) ...kuju, filozofe:-), ty nekouříš, viď?
..kouřil jsem, přestal jsem, v zápětí jsem znovu začal a pokouším se přestat, leč marně...no i když, se zahmouřenýma všema vokama moc nekouřím....asi tak, problematice rozumím, páč kouříval jsem dosti.....:-)
...převezs mě....aaaahhh....fuuuu.....:-)