Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe meč ...
12. 12. 2002
10
0
1208
Autor
Okeya
Je meč a radost krok a dech
pramínek potu po zádech
pak švih a pád a bolest strach
a pak tě nesou na marách.
jarda_sibrt
29. 08. 2003
mě tam to dvojí pak nevadí...
spousta lidí by mě s tím tady vyhodila, ale já bych řekla, že ta báseň je jako krůpěj stékající po mírně nakloněném ostří... a to ostří vidím docela jasně jako hlavní dojem z ní... a radost.i z té "cesty na marách"...
Map: Necitim z toho valku, spis nejaky sermirsky duel z minulych casu...
Okeya: Prvni pulka se mi libi hodne, druha je pak uz takova... ocekavatelna. A to "pak" dvakrat za sebou mne tam taky nejak vadi. Nerikam ze je to spatny, ale tentokrat asi bez tipu...
Díky. Jistě že je to o souboji, jako o umění, zážitku, neměl jsem psát boj ale souboj. Vlastně ani s tím nemám velkou zkušenost. Spíš jsem chtěl zachytit ten rytmus, pocit.
Válka je hrozná.
Woland: Jo, souhlasím s tebou. Obecně slovo "pak" používám moc často, tady jsem si toho zdvojení ani nevšim.
Báseň nechávám, úvod pozměňuji.
a mě právě to dvojité "pak" více než sedí.
tahle se mi líbí...."dýchá" ;-)
(jo, já vím, že pořád popisuji cizími slovy, ale když ono to tak pasuje...)
Map: a ty???
to je trochu nemístná otázka (jasněže jsme všicni viděli vojína Ryjana... no a?)
myslím, že opěvuješ určité formy (dejme tomu) krásného boje, bojového umění a to s lehkostí a elegancí
dobrá zkratka
*
Rad : Muj pradědeček byl ve válce (byl spisovatel) od té doby až do své smrti se probouzel ze strachem a nikdy už pero nevzal do ruky. Myslim že kdyby ten co tohle psal byl ve válce pěkně by si rozmyslel co píse.Není to tak snadné