Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedát...
28. 12. 2002
2
0
1158
Autor
dizzy
proč dávat lásku
jen jednomu člověku?
rozdejme ji všem...
já myslím,že většinou je to naopak,člověk zestárne a to moudro pořád nikde...doufám,že to nečeká i mě...
Seregile:-).....došlo mi to nedávno, z tvejch básniček...že ty jsi konstantně zamilovanej:-)...fascinuje mě to...chtěla bych bejt jako ty...nemít ve všem guláš....chci zmoudřet, ale zároveň nechci zestárnout...myslíš, že to de...?(zatraceně vážně)
Zajímavé uvažování ... já jednu lásku mám a všem ji dávat nechci - myslím, že jsem zestárnul a zmoudřel....
mě se láska dostává...jestli tobě ne,tak je mi tě líto...láska má spoustu forem,sex je jedna z nich,ale myslím si že ne podstatná...hippies chtěli(a chtějí)lásku...nejde jen o sex,ale o lásku jako celek,o mír,to je taky forma lásky,i když spíš porozumění...
zaměňujete hrušky, jablka a petržel
proč do lásky hned zatahujete sex, partnerství, věrnost?
co má společného láska a morálka hippies?
a co se týče toho rozdávání: nemůžeš dát něco, čeho se ti samotné nedostává...:-((
stačí když jentak potom řekneš(děsně překvapeně)žes myslela,že ste se na tom přece domluvili...bud to přenese přes srdce,nebo ne...(spíš ne...)kluci sou v tomhle vůbec krapet...(jak jen to říct...)
hele, Káčí, a to ale musim rovnou hledat parťáka co holduje tý "volný lásce", co? To už potom jako nejde jentak říct....:-), viď? Sakra, volná láska, no já to začnu prosazovat.....:-)to by bylo, aby se to neuchytlo:-)
....hehe...tak to je ovšem výrok:-)))....hele, stojim za tim, jenže každej člověk, chce bejt ten jedinej tvor, on jedinej chce mít právo tu lásku přijímat.....zkoušelas někdy tudlenctu teorii vysvětlit klukům:-).....beznaděj sama:-))))ze zkušenosti....
o tom je volná láska,je to skvělá věc...ušetří spoustu žárlivosti a smutku a hádek...ale většina kluků to vážně nechápe...stejně vás mám všecky ráda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:cD
ůůůůůůůůůůůůůůůů
Já ti něco řeknu, dívko. Je nádherný rozdat lásku všem. Máš pravdu, ač to neni nic novýho. Jenže z tvech, no úst, to neni to praví, když to řikáš ty, tak je to vono. Jenže na druhou stranu, ..každýmu, dle jeho tužeb, mám pocit, že je to tak už od nepaměti, ..že jeden, a jedna. Ale když někdo chce, měl by mít prostor! Hergot. Jo. A máš můj tip. Aby všichni věděli!! :o)))))))