Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semír
29. 12. 2002
3
0
1355
Autor
dizzy
k čemu jsou války
utrpení,bolest,žal,
lidé chtějí mír...
nevim co na to rict zajimyvy i kdyz kratky pisu delsi ale zajimali by me tvoje nazory napis mi na mail nebo ICQ (hio@centrum.cz , 272420354) Ahoj a na pravopis kasli de o nazor
Za čárkou dělej mezeru, líp se to pak čte a i to mnohem líp vypadá :-)
Jinak tadyto je takové, řekněme typické, dílko...myslím, že tuhle myšlenku má spoustu lidí, ale málokdo ji přenese na papír v takovéhle syrové formě bez všech těch zbytečných kudrlinek :-)
Myslím, že punk už je mrtvej hodně dlouho...stejně dlouho jako vymytý mozky co ho vymysleli...
Myslím, že to, že každýmu jde jen o sebe je právě špatně...a hlavně to není až tak pravda...znám pár lidí na který to vůbecnesedí...akorát že tihle lidičkové neovládaj politiku ani světový dění...
No a co...sem naivní a sem tak štastná...
aqva:seš naivnííííííííí...mno, já taky...možná pár lidí takovejch je, ale je to většinou jen taková myšlenka, která toho člověka v pozdějším věku stejně přejde...ale mě eště drží...eště pořád nechápu, co má někdo("někdo")z toho, když ovládne víc ropy a víc zemí a bude mít víc peněz...co z toho sakriš má?????Jak může bejt pro někoho todle víc, než lidský životy?????
Aqva_Silentia
25. 03. 2003Aqva_Silentia
24. 03. 2003
neboj,mě taky škatulkujou do všech možnejch i nemožnejch škatulek a pak to dopadá tak,že si maminka myslí,že fetuju...ale at si všici myslí co chtěj,mě to je ukradený,dyt mě vůbec neznaj a když mě někdo škatulkuje podle oblečení,tak mi to příde pěkně pitomýýýýýýý...nejhorší je,že z těch jutovejch pytlů se opravdu blbě vylízá,on se tam člověk do toho tak zamotá a pak se mu tam občas i zalíbí...ale zase se může skvěle seznámit s dalšíma skvělejma lidičkama co sou taky v pytlích:))))
pilna_vcelka
17. 03. 2003
pilná včelka:lidi si musí všechno někam zaškatulkovat...to je haiku,to je anarchista...o pocity už nikomu nejde,de jim o formu a o to,estli tam sou dobře napsaný mezery za čárkama...
pilna_vcelka
17. 03. 2003
...týjo fakt květinový myšlenky:-)....pěkný(uznale)....proč je chtěj...je třeba kýče k ocenění umění, he??
veselá_vdova
29. 12. 2002Miroslawek
29. 12. 2002Astalavista
29. 12. 2002
Miroslawek má pravdu... zkus si přečíst nejdříve nějaká haiku .. opravdová haiku, japonská, a pak zjistíš, že to cos napsal může být miniaturou, ale nikoliv haiku. Nebo doporučuji podívat se do klubu haiku tady na písmákovi a nechat se inspirovat.. a Radost tam určitě má i příspěvky o tom co je haiku, jak se píše a co je jeho podstatou i např. jaká témata zpracovává atd...
.-)
to je mi novina, že lidi chtěj mír. lidi chtěj jen plný koryto, tj mír pro sebe. přečti si noviny.
tak já se vám všem znalcům moc omlouvám,jak ste si určitě všimli tak sem to z haiku předělala na mě doporučenou miniaturu,tak doufám,že už nebudete tak pobouřeni... a o plný koryto de hlavně těm,co mír ničí(viz.Bush),ti co žijou ve válce tak chtějí aspon to minimum,co my považujeme za samozřejmost...př.jídlo... tak pá,mějte se sluníčkově,já du studovat haiku...