Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFinovi
30. 12. 2002
16
0
2834
Autor
Perchta
Finovi
Fine,
capo al fine
plyne
svět náš
v nás.
Tvá miska jméno má,
loutna tě potkává,
musíš ji pozvednout,
zvratky ať odnesou
jiní.
rozhněvaný_malý_muž
11. 11. 2003
mě se zdá, že to diskriminuje zbývající severské národy, a tak se ptám: proč ne Dáne, Švéde, Laponče a Eskymáku ? :E
Rowenna: dík
park: no ona je to jeho přezdívka, nebo spíš jméno, pod kterým vystupuje nejen na netu.
Všem: Viděla jsem Fina v září, recitoval svoje básně. Úžasný zážitek, tahle báseň na něj sedne. Zhodnotila jsem to jako vlastní tvůrčí úspěch. Vrhla jsem se k němu a říkám: "Já jsem Perchta". Ani to s ním nehlo :), má plno obdivovatelek.
Opravdu se těšim, až tohohle Fina potkám, znám ho jen z netu :-)) a té slávy.
Dík.
Zosha_in_Caribic_2
07. 05. 2003
mám radši vopravdový finy.....moc toho nenakecaj, jenom tiše chlastaj v koutku.....
t
Ach bože, díky Finovi, kterej mě nesnáší, jsem vstoupila do zdejší síně slávy!
A také díky vám, moji kritici, děkuji mnohokrát!
Pišta_Hufnágl
28. 01. 2003Insuficientia
19. 01. 2003
Díky moc, napsala jsem to původně pro klub amatérské poezie na nyxu, například slovo "miska" jsem použila proto, že do klubu v té době přispíval jistý vášnivý jogín Vanaprasta a náš společný učitel říká, že správní žáci jsou jako prázdné misky...
A tak, prostě, byla to jen taková hříčka. A takový úspěch!
Insuficientia
19. 01. 2003
Díky, byla to odpověď na nějakou jinej báseň Fina, a to dost satirickou. :-)