Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAmen
09. 01. 2003
8
1
1867
Autor
Sonor
Církev stojí za hovno
Kristus slezl z kríže
papež je úchylák
děvce prdel líže
naděje se krade
peklem klerik straší
poklekni a vyhul
dojdeš spásy naší
1 názor
Blaznivkaaa
17. 01. 2003
zajímavě podaný a tady snad ty slova i vyjadřujou myšlenku; tady dám TIP za neotřelost sdělení a zařazuju do klubu
Joo, tak pozor, JE TO TAM!!! (máš praudu človrdí).. nevím, jestli je to zrovna neotřelý, spíš bych řekla přímý.
*to si típnu*
Šikovnej chlapeček, šikovnej. Jakou hezkou básničku nám složil. To bude mít maminka radost.
jako píseň to není špatné, ovšem hlubší kritiku si to nezaslouží a vůbec je to slabé... :)
Hele, proč vlastně ten Kristus slezl z kříže? To jako, že už se na praxi Jediné Pravé Samospasitelné Církve, to jest římsko-katolické, nemohl dívat? A co udělal pak? Odešel do ústraní (to mi k němu nesedí), nebo šel znovu kázat? Docela mě to zajímá. S tím papežem jsi to vystihl. Současnýho moc neznám, ale co jsem měl možnost zjistit o těch předešlých.. fakt musej strašit v pekle. Děvky, statky, boj o moc, nepotizmus... války rodů, mrtě mordů... Je třeba zdůraznit, že církev jako organizace lidí není "svatá", ale "světská"(!) a jako taková nemá s vlastní vírou tak pevnou vazbu, jak se nám snaží zástupci církví vtloukat do hlavy.
Po formální stránce - je to dobře rytmický (jen v 3. verši 1. sloky mi schází jedna slabika - třeba: papež, to je úchylák, nebo papež - velkej úchylák atp.); sympaticky se rýmují vždy jen sudé verše, námět hodný zamyšlení... no já ti dám tip, strejdo :)