hej hola - Ty jsi z olmiku ? ;-) tak to tam určitě něco spácháme .. ;-)) měj se *
Tobe taky, ozvi se kdyz pojedes, sednem do ponory ;) Brou.
jej - jak dlouho jsem nebyl v olomouci .. chjo. rád bych se tam ale do konce roku ještě podíval .. mno - teď už ale poběžim do postele. měj se nějak fajn/ať Ti to uteče. dík za společnost .. :-)
střední, nebo vysokou knihovnickou ? mě to od října taky čeká .. :-)
pekna prace, spolubydlici na byte je študovaná knihovnice :)
já sedim u pc v od devíti zavřenym knihkupectví. v deset jsem měl dneska vyjmečně hotovo, tak jsem šel ještě s vedoucí a jejim přítelem pokalit a teď jsem zase zpátky .. :-)
za chvíli budu ale muset běžet - nejdýl v sedm musim vstávat ..
:) mno neco podobneho, ale me volaj i lidi a resim ruzne problemy, je fakt ze casto restartem. Delam technickou podporu u jednoho providera bezdratove site + to same u jedne hostingove spolecnosti. A taky lozim po kominech, vis? :) A co Ty?
hej - co to děláš takhle po nocích u pc ? neni to nějaký to restartování compů za skvělý prachy, jako to má pole ? ;-)
mrknu na to
z tech starsich asi "Zpoved poulicni lampy" - ta me vzdycky pobavi ;) Jinak taky trcim v praci, jeste ctyri a pul hodky :)
jsem ještě v práci ( jako že - už mám všechno dodělaný .. ) - ale - dík za radu ( úsměv ) - co bys mi doporučil ze svejch věcí ?
v zajmu Tveho zdravi si radsi zajdi pro neco do lednicky :)
jj - já vím - ale - nikdy jsem Tě moc nečet a teď mám chvilku, tak koukám, co tu skladuješ za poklady .. :-)
mno nevim - když je Ti zima, je lepší vzít si jeden pořádnej svetr, než na sebe naházet cáry čehokoliv - tolik zbytečnejch slov, jen aby to hodilo rým a ještě k tomu takovej .. mno - myslím, že kdyby se to okrájelo, obsah by byl tak na čtyři veršíky ..
bozinku, zkus jiny rocnik :) tohle ma byt novejsi? ale proti gustu zadnej disputat :) Nebo nejaky druh provokace? :))))
Tak...jsem zkusila novější...stejně, mě to prostě přijde nějak laciný, nemůžu si pomoct, prostě máme asi každej uplně jinej styl psaní... já myslim, že jsem sem dala taky nějakou vázanou, tak se na to schválně zkus kouknout, co tomu řekneš... jako, nehoupou se ti rýmy, nic, ale prostě mě obsah nic neřekl,)
"Rytířem být v lesklé zbroji,
postavit se všemu v boji,
to je mého přání vzor,
postavím se na odpor!"
:-D chichichi...
"ke mě se vrací" - ke komu čemu - mNě, punťo :-)
no to uz je nejaka doba, todleto :)
já sem v.... v tom... taky nejistě...:-)))))
já sem v tom taky nejistě....:-)))
šak taky že Prométheus musel byt nasrané sám na sebe ,.................
mnoo, už si asni nevzpomenu, ale asi jo .:) Pokud v tom byl vztek, tak rozhodne na sebe.:)
jak heh? ... ???
vztek v tom čuju ...
... a vypotila Prométhea ...
... a znovu četla a vztek v ní kypěl ...
nádherný sna ... ale mám na tebe prosbu ... pomoct s PC
Můžu říct, že to má něco do sebe. Smysl mi sice uniká,ale to není tak důležité, hlavní je, že ty jsi se vypsal ze svých pocitů a mě se to líbilo.