Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSchuze, Jeden z mnoha
18. 01. 2003
8
0
1403
Autor
Pitrisa
Schuze
Jeden se setkal s druhym, ktery s tretim prisel.
A ptali se ctvrteho, kde ma pateho?
Treti se predstavil druhemu a prvnimu,
a kdyz dosel paty,
ktery byl pritel ctvrteho,
na ktereho bohuzel prvni, druhy, treti i paty
zapomneli,
predstavil se prvnimu, druhemu, tretimu
a kdyz uvidel svuj odraz ve vykladni skrini,
predstavil se sama sobe.
A ctrvty znechucene odkracel,
aby pockal na sesteho.
P.T.P. 03
Jeden z mnoha
Kluk s modryma ocima a s rozcuchem na hlave,
klekl si na studenou zem a prosil me o ruku.
Ha ha , ja zasmala se prevelice
a nohou ho odkopla do dali......
P.T.P. 03
Hodně čísel... Ale stejně tip. Život se vlastně skládá skoro ze samých čísel. :o)*
u jednoho nejmenovaneho poskytovatele internetu, kde me zamestnali ten samy den co se odehralo tohle absurdni ne-drama
houmles...to bylo vycerpavajici....pri druhem radku jsem usnula a kdyby mi ma hlava nespadla na desku stolu a nevydala pri ni zvonivy ton v f dur, byla bych spala dalsich 100let...:-]]]....jsem rada,ze jsi to nevzal....kdepak vlastne delas ted?:-]]
ad prvni - neco podobnyho se mi stalo pri jednom pohovoru o zamestnani u blize nespecifikovane firmy. obsazeni: ja a tri kravataci, sexretarka, kavovar a stul s igelitovym ubrusem.
po hodine cekani nakonec Prvni me usadil, vece: Aaa, takze vy jste pan XYBlabla Brekeke
Ja: Ano, to jsem.
Sexretarka: pardon, jen tady uvarim kafco, hned zmizim.
Kavovar tise prede a bubla..
Prvni: naprahne tlapu a s gumovym usmevem mi ji podava.
pote mi zacne predcitat muj vlastnorucne psany zivotopis. Nahle vchazi Druhy.
Ja: prikyvuji.. ano ano.. ano, tak to bylo, ano..
Druhy: aaa, dobry den, vy musite byt pan XYBlabla Brekeke.
Ja: Ano, to jsem, dobry den.
Prvni: toto je pan druhy. Vas zivotopis vypada zajimave, ja mu jej jeste prectu.. (opet zacina cist zivotopis a obcas mne pohledem vyzva abych prikyvl.
Sexretarka nervozne bubnuje prsty o igelitovy ubrus na nasem "jednacim stole" a nervozne sleduje kavovar, ktery nabira na hlasitosti. rozhodne se odejit, coz okomentuje rozkosnou vetou "ja se za chvilku vratim.."
Prvni: pote co mi podruhe precte vizotopis (teda vlastne Druhemu), predstavi mi nepritomnou sexretarku vetou typu "to je jen nase Marcelka, dela tady kafe". prepada me panika ze bych snad u takove firmy moh nastoupit, a to i navzdory pohadkovemu platu. V tu chvili s dvojitym raznym zaklepanim vchazi na scenu Treti.
Treti: Aaaaaa, pardon jdu trochu pozdeji, doufam ze jsem neco neprosvihl!
Prvni: baze prosvihl, pan XYBlabla Brekeke se tu uchazi o praci pro nasi super mega spolecnost! a moznost spoluprace vypada nadmiru zajimave!
Treti: dobry den dobry den - a opet ten krasne smoulovsky usmev - v tu chvili me napadaji teorie o vyhlazovani vrasek a znecitliveni oblicejove svaloviny za pomoci botulinovych soku.
Prvni: Tak at to nezdrzujeme, tak jen v rychlosti. (zacne cist "v rychlosti" muj zivotopis a opet je na me abych prikyvoval. "v rychlosti" znamena ze vynechava podstatne veci, aby mohl papir dat do ruky tretimu a ten se mohl ptat na veci, ktere ma napsane pred nosem a ja abych mohl konecne prikyvovat nekomu jinemu.)
v tu chvili se opet objevuje sexretarka: smarja ja bych na to kafe uplne zapomnela! v tu chvili me dochazi trpelivost a s vymluvou ze mne toho dne jeste ceka spousta prace odporoucim se z pohovorove kuchynky na ulici. telefonuji do pracovni agentury, ktera mi zprostredkovala tenhle pohovor a se slovy "mezi blbcema opravdu delat nemohu, je mi lito" odchazim se zamestnat do jine firmy.
Tip za hezkou vzpominku.
tipp *** ovšem jen za tu první věc ... hle zde je... motanice z čísel ti docela jdou ... páč břichomluvec je vlastně o tom samém ... :-) Ovšem zde je klasická zápletka číselně řady ... :-)
PrizraK....no lepe uz bych to neokomentovala, vystihl jsi nevystihnutelne....diky :-]]]]...
odkopla do dale, to mě dostalo, čekal jsem, že spadne směrem ústa zem.-)
Shamman.... a to je ono.....cekas ocekavatelne a stane se presny opak...:-]]]]
Drownedgod
20. 01. 2003
tohle mě příliš nezaujalo. první věc připomíná rozpočítávadlo a v té druhé snad není nic...