Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se15 minutes to deadline
Autor
Loony
Trhl sebou, jako by se náhle probudil ze sna. Ano! Musí to udělat. Už mu nezbývala jiná možnost.
Dlouho nad svým problémem přemýšlel. Napadala ho různá řešení, ale zbývalo mu pouze to jediné. Dostal strach. Právě TOHLE řešení ho nejvíce děsilo. V hlavě mu kolovala osamocená myšlenka: Jak? Jak? Jak se mu jen vyhnou?
Podíval se kolem. Lidé v místnosti si ho zatím nevšímali. To se brzy změní. Ještě mu zbývalo patnáct minut. Třeba na něco příjde.
Nemohl jen tak odejít, to prostě nešlo. Tedy šlo, ale on neměl tento styl, prchat z boje. Avšak v krajním případě, kdyby šlo o život, možná by utekl. No jo, ono možná o život půjde. Nebo alespoň o zdraví. Jeho zdraví.
Sváděl vnitřní boj, bylo to dilema. Utéct z boje, ztratit tak svou čest, ale zůstat na živu a zdráv, nebo riskovat, možná zemřít, ale čestně? Toť otázka. Nebyl žádný Shakespeare, ani jeho známý hrdina Hamlet. Problém měl však daleko složitější.
Pět minut po deadline. Lidé už na něj zvědavě pohlížejí. Moc jich není, ale stačí to. Vypadají dost nervózně. Teď na něj dokonce i zavolali. No to je konec. OK, jde na to. Rozhodl se. Musí to udělat. Musí konečně dojíst ten hnusnej školní oběd...