Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seu.n.i.k.u.m pana El Sorty
Autor
Cornel_Nemtanu
Diskotéka byla narvaná k prasknutí. Lidí že by se jeden dusil. Hic, hic, hic. Všude kolem bylo nesnesitelné horko a lidi se vlnili na tančícím parketu nebo seděli u baru, popřípadě se zavírali na záchodě a prováděli tam absurdní orgie. Sex byl ve vzduchu ve početnějším zastoupení než kyslík. A právě v tuhle podivnou, strašně krásnou a krátkou chvilku vstoupil Adrian. Celkem pohledný hnědovlasý mladík nevelikého vzrůstu a přistoupil k blonďaté dívce, která stála osamoceně u baru. Požádal jí o tanec. Dostalo se mu klasického odmítnutí: “odpal!” Ale Adrian se jen zasmál. Přistoupil tedy k druhé, tentokrát černovlasé dívce a požádal ji o tanec. Odpověd však byla podobná jako u první dívky: “neotravuj!” Adrian už začal být trošinku nejistý, ale i tak přistoupil ke třetí – hnědovlasé dívce a zeptal se jí jestli si nechce jít zatancovat. Dívka se na něj s údivem podívala jako by právě spatřila marťana: “si spadl z višně nebo co! koukej odpálit než se vrátí můj kluk a ten ti natrhne prdel pako!” Adriana při těch slovech polilo horko ale ... přesto všechno se začal smát. Bylo to strašně legrační. Zapálil si marihuanovou cigaretu, svlékl se do naha a vyskočil na bar. Začal tančit. Hudba hrála, lidi se vlnili v rytmu hudby, seděli a povídali si u baru, nebo prováděli na záchodcích své nekalé praktiky dál a na baru právě absurdně tančil malý nahý muž. A ačkoliv se snažil – opravdu snažil sebevíc ... nikdo – tedy myšleno ani jedna osoba – si ho vůbec nevšímala. A tak tančil a tančil. Pot z něj jen lil a on předváděl opravdu překrásné kreace. Bylo to jako by se stal součástí hudby, jeho tělo reagovalo na jednotlivé tóny na vteřinu přesně. Tančil přes půl hodiny, pak slezl z baru, oblékl se. U baru si objednal vodku s džusem. Když dopil, zaplatil a vyšel do noci. Z diskotéky se začali trousit podivné postavy do svých domovů. Ardian byl s dnešním výkonem spokojený. Před tím než usnul se na minutu postavil na hlavu a meditoval. Když skončil, zavolala mamince, aby jí popřál "Dobrou noc".