Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFilozofie červů
Autor
lord_Ivanhoe
8-) ...já si stejně myslím, že je to blbost. Každej má nějaký poslání, ať už je to žraní jablek, nebo třeba dělání chodeb v zemi.
:-B Já ale věřím, že mámě důležitější úděl, než takovou povrchnost, jako jedení nějakejch prohnilejch jablek. Myslím si...
8-) –To sou kecy! Si myslíš, že máš zachránit svět před zobákovejma lítavcema, nebo třeba přinýst našemu národu svatou pecku? Tak to je fakt ta největší blbost, co jsem za svůj život slyšel. Čím tě to doma krmili, fialovejma jabkama?
:-B Tak teda nevím, ty seš děsně jednoduchej! Ty nemáš žádnej sen, nebo tak něco? To žiješ jenom abys žral a pořídil si červata, co tě nahraděj?
8-) A co je na tom špatnýho?
:-B Je to děsně jednotvárný. Tvůj dědek červ žral, našel si červici, spolu měli tvýho fotráka červa a ten s tvojí matkou červicí zas tebe. No není to furt to samý?
8-) Ty jo, já tě fakt nechápu.
:-B Dyť řikám, že seš moc jednoduchej.
8-) A nechtěl bys třeba sklapnout? Jak často bejváš rozmázlej tady po šutrech?
:-B Pche...
8-) -
:-B -
8-) Ehm,...
:-B A to jako co?
8-) Nic, já jen, aby řeč nestála.
:-B Stejně to s tebou nemá cenu, ty prostě nepochopíš, co ti chci říct. Myslím jako to, že smysl našeho života je třeba –
... A v tom okamžiku přilétla shora obrovská chobotnice a spadla přímo na červy.