Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se***
01. 05. 2000
10
0
1769
Autor
Sýkorka
Tvoje objatie
cítim
stálou časťou svojej duše
je to čarokrásne
prerývanie
rozrývanie
brázdenie
vírenie
časom
ja som..
vo vnútri Teba
som
medzi štyrmi stenami
som
kúskami všade
som
Neha.
Objavím Ťa pri sebe
za ktorejkoľvek noci,
keď si
(kde si...)
spomenieš
v priestore tretieho oka...
hrdzava_dzejn
10. 04. 2004hrdzava_dzejn
10. 04. 2004
duša je podobná magnetofónovej páske (alebo cédečku), na ktorú sa všeličo dá nahrať. Nahrávame tam neuveriteľné veci každý deň, niektoré sa časom prekryjú, niektoré trvajú (Tvoje objatie // cítim // stálou časťou svojej duše), lebo chceme aby trvali, aby nám tá krásna pesnička večne hrala. Tvoj slovesný opis tohoto stavu, zdôraznený kadenciou slov je však jemný, taký nevtierateľný (si kúskami všade) a dávaš najavo, že duševno nejde len tak ´vymazať´ keď za ktorejkoľvek noci objavuješ to, čo objaviť chceš. Áno, aj tentokrát T.
:-))))))))))))))
(dobře.dobře...napravuju...víc sluníčka..víc korálků...a víc slunečnic...a víc rolniček:-)))
(to by jsi chtěla vědět..a neřeknu neřeknu...Ty máš Aziho..já mám Trenta..o něj se budu i prát..takže bacha na mně:-))))))))))))))))))
nechce se mi brečet..(je to dobře)?
nevím..
ale snad jen ...víc korálků víc slunce a víc slunečnic
:)
☼
(jste krásní..............i když o Trentovi z Darji víme obě svý)
:))))))))
No jo, to je láska...
ze šťastný lásky vzikne vždycky něco úchvatnýho
nádherně to hřeje
Vzpomínám na ten bláznivej pocit plnej mravenčení
A taky Tipuju
... tady jen TIP ! ... buď ti přáno splývat a úsměvem srdce čarovat ... Díky !
sestřičkóóóoóóóóóóóoó´!!!!!
je to nádherný…strašně vám to oběma přeju…a…a…ještě tip
JSI - JSEM - JSME
ach...
třetí oko?
co to...
LÁSKA
to je mé oko
MEDITACE
to jsou oči
těším se
Hm, hm, hm, my tě neměli nechat spát na tom balkoně:-( Acho, jo, laska je nemoc, ale moc ti sluší!!
Je to nádhera, když člověk ví, o čem ten druhý píše (ne že bych zažíval to samé..). Tvoje láska šla vidět holým okem.
Moje třetí oko mi spadlo ve vlaku směrem Ostrava... :o)
P.S. i když dávám přednost veršovanějším věcím přeci tipuji !