Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní sníh
12. 02. 2003
8
0
1815
Autor
Poetist
Ve větru vlají dlouhé copy,
na ně se snáší první sníh,
sníh, který hladí všechny stopy,
co dělají Tvé oči v mých...
Tedy, platonickou lásku jsem dosud nepoznal, ale je-li aspoň z poloviny tak krásná jako tahle básnička...vlastně...pořád je řeč o lásce a ta přece je krásná...nejkrásnější...a asi vůbec nezáleží na tom, jestli je platonická, nebo ňáká jiná. Moc líbí...(myslím básnička).
Kendy: Tvoje kritika má asi tak dvakrát větší obsah než to, co kritizuješ. Nechci vidět tvoje kritiky u povídek :-)
Vim, ze tedy z toho neni dobre delat internetove forum pro zamilovane, ale presto si jen dovolim jednu poznamku: je fakt, ze platonicka laska je krasna, saliva a svizelna, ale v dany okamzik je nenahraditelna. Stava se inspiraci nejen pro basnicky, ale i cele romany a dokonce i velke ciny - ktere s literaturou nemaji nic spolecneho (krom milostneho dopisu, kterych nejcasteji plat. lasky konci). Howk, dopsal jsem....
Fajn, ale na miniaturu možná nevhodné. Až příliš moc myšlenek a příliš neuzavřených. Možná by stálo za to rozvést na delší básničku. Zase ale dáváš bezva prostor pro fantazii.
guy: Jasně že to nejde, to by musela bejt zamilovanost o ničem. Ona vlastně je, obzvlášť ta platonická, ale člověku to naštěstí nikdy nedojde včas... aspoň je to dobrá inspirace pro básničky. Jenže kdo o tom má furt číst?
Kendy: Drahý Kendy, šetři chválou, tohle je jen miniaturka s prošlou záruční lhůtou. Ale ten skalp beru, aspoň konečně uvidím ve škole na tabuli. :-)
Jéje... můj milovaný melancholiku, to jsem netušil, že dokážeš vyprodukovat i takhle krásnou, krátkou a ke všemu ještě jasnou básničku. No, ale ty dokážeš zplodit naprosto všechno, že ?? Klobouk dolů a s ním i můj huňatý skalp !!
Já myslel šedě platonicky, prostě šedě vůbec. Podle mě se šedě zamilovávat nejde. Platonicky se zamilovávám furt.
Kytička+houba: Děkuju za čtení a hodnocení všech básniček, umíte potěšit
guy: Ani platonicky? To já jo, dřív. Ale s tím průměrem musím opravdu hnout, doufám, že v tobě případným zkvalitněním myšlenek neztratím čtenáře. :-).
Klidně sem cpi svůj průměr. Já to šedě nevidím a nikdy sem ani šedě zamilovaný nebyl. Ani platonicky. ***
přesně jsi se mi trefil do noty.... jen se mi to stalo o rok později, a ještě to rozdejchávám... dokonale vystiženo.... (a do oblíbených)
katugiro: Mám pocit, že v šedě zamilovaném průměru jsou všechny moje básničky. A když dojdou ty současný, cpu sem rok starý. Zkusím se vzpamatovat a napsat něco, co má myšlenku.
ulita: Snad na tom nic nezmění fakt, že jsem holka...
Atmosféra je vystižena, řekla bych, přesně. Je to jednoduchoučké, roztomilé a od srdce. TIP.