Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO ZAPOMÍNÁNÍ
21. 02. 2003
3
0
1685
Autor
Kamenna_Tvar
Člověk něco buduje a piplá a nakonec z toho není nic… pomyslel si pan Svéráz jednou při odpolední procházce. Tak například květiny… párkrát je zapomenete zalít a pak už to jde s nimi z kopce. Začnou žloutnout, scvrkávat se, sesychat až nakonec většinou uschnou úplně! To přece není fér! Zapomenout, tohle se může občas stát každému!!! V tu chvíli, kdy takhle přemýšlel, však ztratil rovnováhu a jak široký tak dlouhý se rozplácl zem. A jak tam tak ležel, došlo mu, že někdy se zapomínat nesmí, protože je to životně důležité. Jako právě teď, zapomněl na jednu nohu a druhá o ní zakopla. „Ale to se přece může stát každému, zapomenout, jak mám myslet na všechno?!?!“ špačkoval a lidé kolem procházeli a nechápavě kroutili hlavami…
Kamenna_Tvar
22. 05. 2003Kamenna_Tvar
21. 05. 2003Kamenna_Tvar
21. 05. 2003
To u mě opravdu nehrozí. Vzpomenu si na něj tak s bídou jednou za dva měsíce a byl jsem předmětem chvály a nelíčeného obdivu, jak v mé péči neuvěřitelně vzkvétá :-)))
Kamenna_Tvar
21. 05. 2003cekanka_ucekana
07. 05. 2003
:o))) Jestli se moje skleróza bude rozvíjet tak rychle jako dosud, myslim že budu následovat pana Svéráza...
PS:kytky zalejvám jednou do roka
Kamenna_Tvar
25. 02. 2003
To sice nevím, ale zkusit by to mohl. Když nic aspoň posílí obchodní bilanci státu :o))
Kamenna_Tvar
24. 02. 2003
no to je pak blby, zejo:)
musej snazit a davat si pozor, jinak to spatne dopada...
treba zapomenes jist a umres hlady(to by se mi teda nestalo:)
a nekomu se to proste pripominat musi...aspon trochu
nebo snad..jejich problem?
chudák pan Svéráz...nemá bejt tak svéraznej, na některý věci by se taky prostě nemělo zapomínat...takový nohy..:)
Kamenna_Tvar
21. 02. 2003
kdybys tam dal místo p. Svéráze nějaké zvíře - moc dobrá bajka o takových těch lidech co se furt bijou za věci, který nezmění a hlavně si je dělají sami (znám)