Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlitba
21. 02. 2003
4
1
2252
Autor
Cejvik
Pane,
přijmi duši mou
stokrát změněnou
stokrát zlomenou
Pane,
hlídej cestu mou
stokrát projetou
stokrát ztracenou
1 názor
Bluďa: Máš přiznačné jméno pro tvuj nazor. Každý sluha muze slouzit jen jednomu panu, pak uz je to jen sprosta podlost a vypocitavost- dostanu snad odmenu od kazdeho? Sice nevím, co je pět mocností, ale připominá mi to SCI-FI, tak promin...
Hele Vláďo,
máme mír, ne? já jen když jsme byli spolu, nic takovyho... Držim Ti moc všechny palce co mam i ty co nemam a taky za tebe hodim jednu modlitbicku. Diky.
Nechápu tvoji podrážděnost a agresi vůči ostatním vírám, jenž mohou tvého "Pána" ohrozit na jeho postavení, podle mne.
Neuznávám jednoho Pána, neboť jsme v obklopení mnoha Pánů.
Bůh možná je, ale pět mocností možná taky...a ty já radši.
mno...první určitě !
"Ať dá sílu i tobě"- a vůbec celá báseň...Zvláštní,mírné,klidné,jakoby znovuzrození...Bůh ví,čím podmíněné...
Diky za upozornění na pravopisnou chybku, opraveno :) Kéž by to šlo tak lehce i v životě...
...nechtěj hladký průběh,vždyť by tvé já zakrňovalo...! Jen řešením situací se rozvíjíme...