Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBravurně Intelektuální Xantypa ;o)
26. 02. 2003
10
0
2183
Autor
Tynic
Mám pohár
po okraj
Tokajským
a vím dobře
s kým
bych ho pil
kdybych se byl
jen o pár mil
blíže tebe
narodil
Připadá mi ten povzdech čím dál smutnější čím víc ho čtu. Juj, ale teď jsou už prázdniny a dálka je bližší.
Bixi, čo nie - bravúrne intelektuálna? Alebo intelektuálna xantypa? :o))). Je to super!!! Mám radosť, keď si niečo o Vás môžem prečítť. A zrozumiteľné sa mi to vidí dosť.
Miroslawek
04. 03. 2003
:o) hmmm Tokajské............Taky musíš bežet přes půl republiky,když si chceš přiťuknout?;o)**
Prvně Hermit: inpísmáčí projekt je co? a co je jeho opak, a jak´s to myslel?
pampelin: To je zajímavý názor.
Lyryk: Kdo je Bix, prosímtě?
Já: Proč mám posit, že jsem úplně mimo? Že by to bylo tím, že nechodím na srazy? Měl bych se opět oběsit?
Tynic: Je to pěkné, mírně dramatické, lehce napínavé ... A lehce zoufalé (srdce), ... Trošku beznadějné ...Stejně si připadám mimo, jdu se oběsit ... ;))) ;(((
Zolo: že tuhle básničku nemají šanci plně docenit ti, kteří neznají Tynica a Bix, což potvrzuješ... :o)
Nepsat básně o trivialitách a "vynášení smetí" a podobných činnostech (Lawrence, mám pocit). Ale jo, cvičení mají význam.
Zolo> Ale dovolit si to může dovolit jen ten, kdo už nehledá, protože našel..:)
myslím, že je pochopiteľná až dosť :o) Nielen pre mňa.
A ten názov: TYNDA !!!!!
Ale dostala som Ťa nakoniec :o))) Dostala.
Lyryk: Samozrejme, že nie ! ;o)
Ber to tak, že dálkové vztahy jsou nejlepší filtr...Aspoň se nezdržuješ cipovinama:))
chachá!!!!:o)))))
špica, škoda jen názvu, takhle nevím, jestli to je jen inpísmáčí projekt, nebo básnička, kterou může číst kdokoli a kdokoli má stejnou šanci na pochopení ... její souvislosti s názvem....:-)
proto jen TIP