Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBebitčino přátelství
10. 05. 2000
1
0
2419
Autor
Merle
Anonymní Bebitka,
dost mě kousla do lýtka.
Z přátelství jak dobře vím,
tak jí druhé nastavím!
Konečně něco perfektního, co jsem od tebe čekal. Počítám, že v té době jsi ještě neznal Lee :-)).
Tynic : Máš pravdu (promiň Merle, ale je to tak)
Merle : Bříza, Vítr, Miroslawek : tohle je skvělý. Je pro mě naprosto úžasný (asi jediná věc, proč je tvý básničky fajn číst jako poslední) sledovat ty diskuse a jednotlivé, takřka live pokusy. Naproto úžasná básnička (nedávno jsem četl Sadafa) a dost dobrej postoj lidí k ní. Bebitka musí být asi pěkný číslo - usuzuju jen z kritik pod tvými básničkami...
Ajaj...
Tak se tu něčí ohlas objevil, jako že jsem ho napsal já...
No nic, já bych tohle Merlíkovi neřekl, v souvislosti s ním mě ještě slovo kecat nenapadlo...
No ale aspoň jsem si přečetl dobrou blbůstku. :o)
*Bebitčino přátelství: jéžiš, zas ňáký přenosy vztekliny...asi by bylo třeba očkovat proti iNetu...
Bříza, Vítr, ostatní ... 8O)))
m.
Miroslawek
16. 08. 2000
Variace na píseň Dej mi pár okovů
pro Bebitku a Merleho
Stiskni mě pevně do zubů
a jsem jen Tvůj,
dej mi košík na hubu,
jinak stínům nežaluj.
Brzy zase zmizím v tmách,
od své lásky pokousán,
tak stiskni své zoubky blíž
a postav mi pevnou mříž.
DOGGY_BAG: Nevim, jestli je Merle Zoofil.. možná, že je ZAZOOFIL.. ;-)))
mrchy sou nejmilejší děvčata,nepředstíraj pocity a koušou , ježíši ta koušou....
bebitka blond
11. 05. 2000
Merle:
Pořád stejně vilný,
pudy tvý jsou silný.
Vím, jak je to těžký boj,
udržet si chrup, ojojoj.
Miroslawek
Nastavit druhý lýtko !!! Jo ! to je skoro křesťanský ! :-)))...no...skoro...:-)))
bebitka blond
10. 05. 2000
Já u toho byla a sama mu to schválila. A bebitka ho zas tak moc nekousla, jen tak lehce přátelsky. :-)))))
máme doma štěkouše
vrtčí, ale nekouše
sežere Tě bez kousání
pak z toho má těžký spaní
Merla rafne do lýtka
(jmenuje se Bebitka)
Břízo:o)))))))))))))))))!
Tenhle štěkouš - zvláštní rasa -
když tě žere, je to krása!:o)
Až vytráví - spánku tíž
rozplyne se - uvidíš!:-)
Bebitko milá nachvíli se posti
ať z Merlika nezbydou jen kosti
:o)
Merle, stále ještě nemůžu zjistit, zda si zoofil nebo zoolog, jesno je jistý ebitkou by se asi nechali pokousat fšichni (kromě mě), ale je to legrajda bez obscezí se selátkem:o)
chichi... jak Tě znám, máš velice dobré regenerační schopnosti, takže zase brzo dorosteš:-))
chudák Bebi, jen aby si nevylámala zuby!
Ty Bebí, a chceš příchuť vanilkovou, oříškovou nebo citrónovou?:-))) (já vím, na Merlíkovo lýtko oplatky nemají:o))
Ty ženské Tě jednoduše jednou zabijou ( ukoušou ) to si přiznejme :o)))))))))))