Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZoubek ?
05. 03. 2003
4
0
1775
Autor
Kytička
Bolíííííííííííííííííííííííí mě zoubek kterej nemám
Bolí mě díra ...
Kruci co mě to vlastně bolíííííííííííí ....
?
Zosha_in_Caribic_2
30. 04. 2003
:-)) pobavilo mě to :-)) (pravda, tebe asi moc ne, ačkoliv vlastně asi taky, když jsi o tom napsala a publikovala :-) )
Na díru po bývalém zubu teplý nééé. Radši tu polárku (nemyslím Helenku). Nebo frťana (já rád frťana).
No, moc děkuji všem za starost a milé rady :-). Od zubařky jsem měla Tee, kafé i frťana zakázané :-), takže jsem dala raděj na její rady :).
A už je líp. Naštěstí :-)))
Albí: Ale já neřekl teplý (pravda, studený mě sice taky zrovna nenapadl, ale přece to veřejně nepřiznám) uf, zase jsem to na sebe prásknul :o)))
Kytička: Není nad rady odbornice... i když pokud měla po ruce hned kovářské náčiní, tak mě to poněkud naplňuje nedůvěrou... Foukat ovšem taky nebudu, protože nevím, jak se fouká na bývalý zuboubek... jedině snad popřeju, ať to samo brzy přestane.. :)
Kyti, to odezní, jedná se asi o fantomovou bolest, která se pravidělně vyskytuje po amputacích všeho druhu.:-)))
Škoušim tlošku bežžubý úšmjef . Zkus si koupit polárku , třeba to přestane nebo na to aspoň na chvilku zapomeneš. Často se osvědčil heřmánkový Téé :)
hihihihi no co na tohle říct... ??? zní to vážně... no divně :o)))
tak pofoukáníčko na bolístku a ať to brzy přejde
Foukám taky. Doufám, že Tvá zubařka není spřízněná s tou, které má dcera říká Brutální Nikita.
Navždy_Tvůj
05. 03. 2003
;-)))
teda, promiň - to určitě přejde!!!!!!!
(dřív než moje chřipka) :-)
tak ať je brzy líp!! :-)
jo, brutální nikity taky můžu ;-)
teoreticky...
albi, ty máš holčičku? :-)