Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTři mrtvé řádky
16. 03. 2003
6
1
1341
Autor
SarahMarieSchwarz
Hledáš smysl života.
Copak nevíš, že je v mrtvých očích
porcelánových panenek?
1 názor
To je možná tím, že oči porcelánových panenek se dívají zároveň do minulosti i do budoucnosti.
SarahMarieSchwarz
18. 03. 2004
Možná je z porcelánových panenek cíti kýč. A kýčem se mnohdy obklopujeme. t.
Šílenost je nespoutanost - člověk vědomě dělá pro zábavu úchylné věci a nestydí se za to. Naproti tomu normální člověk je ze série lidí, co potkáš lehce na ulici. Řídí se základními morálními imperativy a splývá s ostatními, čili nula. Je lépe být šílený - takoví lidé jsou zajímaví.
Musíš být šílená. Pestrý život, pestré dětství - nebo si na to jenom hraješ, každopádně ti to zatím jde
SarahMarieSchwarz
18. 09. 2003Anatol_Irhem
14. 04. 2003
Ja jen nechapu, jak to delas... Jak je mozny, ze do tri radku dostanes tolik, co me se nevejde do tri stranek?
KristinaKočanská
22. 03. 2003SarahMarieSchwarz
21. 03. 2003
aby štěňátko nemělo z piškot průjem, někdy se to stává ;-)
jestli máš nějaké papírové krabičky od něčeho, je skvělá zábava (pro štěně), když mu dáš něco dobrého dovnitř a ono se k tomu musí dobývat - ty pak musíš likvidovat z podlahy ty kousíčky po boji (nebo to budeš průběžně chvíli ignorovat a žít v bordelu na pochodu jako my, ale oba budete šťastní - teda pokud nejsi chorobně posedlý čistotou) ;-)))
KristinaKočanská
16. 03. 2003
to jsou takový ty co se v nich pašují drogy v malých množstvích?
:-)
to nic, já jen že teď pro změnu čtu knížku o mafii...
smysl života?
proč ho pořád hledáme?
copak smyslem života není žít?!
:-)))))