Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdhalení, pro ni.
Autor
Josefk
Celej život si hraju na ftipnýho. Fakt jsem často k smíchu. Doma. Přitom sám jsem asi vůbec nikdy nic ftipnýho nevymyslel, i když... dnes je možný fšecko, že. Jsem skoro jako záchodovej pavúk. Nenápadně si vlezně lezu o šesti končetinách, občas se zastavím a pak zase pokračuju... kam? (Zde by se nabízelo slovo začínající na "p", ale to říká každej a já přece jenom snad nejsem každej, tak teda "p" rozhodně ne...)
Jsem taky průhlednej! Mám pár stereoto...typů, který dost často používám (jsou k smíchu, asi už jenom mně):
"koukej, jak krásně dnes svítí čtrnáct dnů", "bude hůř", "bude líp", "až jednou, až naše líce zblednou", "už brzo budou Vánoce, už za šest neděl", "už brzo budou Velikonoce, už za šest neděl", "dnes je možný fšecko", " jdu trénovat ke třem sloupům"... Místo "katastrální" říkám "kastrální", místo "přirození" říkám "mezinoží". Ve slovech vtip a všecko píšu zásadně "f", nad tiskacím "I" píšu tečku.
Zábava se mnou, jak vidíte, moc rozmanitá není. Proto jsem nám pořídil taky zahradu, včelín, louku, les. Když jsem moc ftipný, mám kam jít. Někdy tam za mnou dorazí moje nejdražší. Už se moc těším, až to zase zvládne.