Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHTML pro BLONDÝNKY – konzultace 1.
28. 03. 2003
3
0
5125
Autor
Petula
Protože je na Písmáku chyba, dávám na své stránky a zde jen odkaz…
Petulko díky, právě jsem si díky tobě mohl upravit nastavení, páč na bráškově počítači nejde přepínat na anglickou a páč má hlava děravá už zapoměla i centrovat... (a to sem kdysi aj stavěl stránky)
MilanDNejedlý
01. 02. 2005
Ahoj! ►bluegrasshopper◄
Zklamu Tě, obrázek nevidím, protože ne každý freeweb dovoluje takovéto odkazy na obrázek z jiného webu!
Ano, zkopírovala jsem si Tvůj odkaz do clipboardu a našla kachnu, ale v okénku ji tu nemám!!!!
Z freewebů, jak už to zde také někde píši, takovéto odkazy (snad) ověřeně povoluje Seznam (sweb).
Naopak Centrum (webpark) a, jak vidno, tak ani Mujweb, ne…
|||-_-|||
|||-_-|||
Milan_D_Nejedlý
23. 05. 2004
► hrdzava_dzejn, Milan_D_Nejedlý ◄
Uvedeno nahoře (Prolog) v TADY KLIKNI!
Na Písmáku to dělalo dovný věci…
|||-_-|||
|||-_-|||
Milan_D_Nejedlý
20. 05. 2004hrdzava_dzejn
24. 04. 2004Charlotte_468
25. 12. 2003Charlotte_468
25. 12. 2003
no jo, já to info našla chvíli po té, co jsem ze tě ptala... hloupý je, že nevímjka to letos bude, páč dopisuju diplomku a jsem na tom moc a moc špatně s časem...:((
módní přehlídka?? žjóva! a já jsem zrovna ostříhaná na kluka... vypadám (prý) jako Paul McCartney...:))))
no já jsem teda mimo, ale to poslední dobou pořád..:)
Pet nevíš jak vypadá letošní Apriles?
► Cirilo,
prosím, jsem sklerotická, zapomenu na to, co tu teď slibuji, připomeň se mi, prosím, ještě zprávičkou,
dám to sem jako další konzultaci! :o)
► ulito, dala jsem na Písmáka upoutávku, vyjde asi 11/4. Je také použita zde v konzultacích!!! Nebo zkus napsat do prohlížeče: www.apriles.cz Máš-li o něco bližšího zájem, pošli zprávičku... Například o účast na lesbické módní přehlídce… :o)
|||-_-|||
► ulito, dala jsem na Písmáka upoutávku, vyjde asi 11/4. Je také použita zde v konzultacích!!! Nebo zkus napsat do prohlížeče: www.apriles.cz Máš-li o něco bližšího zájem, pošli zprávičku... Například o účast na lesbické módní přehlídce… :o)
|||-_-|||
Petulo, můžu mít Cirilla prosbu?
Jak se dá udělat jezdící text?
Děkujůů moc.
uááá uááá, horší než SARS zdá se být Syndrom Získané Blondinity... a nehádejte se mi tu, děfčata :-) tak popořadě:
Petulí: k festivalu Apriles v Goethově domě se váže jeden pikantní rodinný úryvek... někdy si řekni, já to hodím do placu :-)))
Ali: měděný drátky to jistěj´, nepřemlouvej - nepřemluvíš ;-) a vůbec: kdy?
Pištorius: trochu schízoidní, ne? bejt buondýnka s šovinistickým zakřivením... :o) muheheee
PS: já vás nemít... bych si vás musela vymyslet
PPS: vy tři máte společnýho mňoukacího čtyřnohýho jmenovatele... přijdete na něj?
K*
Pišta_Hufnágl
04. 04. 2003Pišta_Hufnágl
04. 04. 2003► Cyndi!!! ◄
SyZíBl
je Tvůj úžasný objev!
aneb
Poblonděnec horší bloncky!
Vlk pro blondýnky:
|||-_-|||
Pišta_Hufnágl
04. 04. 2003
Cyn: na otázku kdy - odpověď: přežiju-li vůbec tu běsivou chřipku co ve mně lítá :o(((
Co se týče společnýho mňoukacího čtyřnohýho jmenovatele ... to nebyla řeč vo mym morčeti, že ne? ....aha, já myslela.....Ale vona má poměrně pestrej slovník, ta moje myša, víš! ;)
Pet to už seš druhá, kdo mě tu provokuje tímdlenc kočkoidním smajlíkem! Esivá mi ho nikdo neprozradíte asik to nervově neunesu a začnu mňoukat na měsíc!
wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrááááááááááááuuuuuuuuuíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
*o*
Pišta_Hufnágl
03. 04. 2003
aha, začíná se mi jevit, že jediné východisko z nastálé situace pro mě je, že se dohodnu s Bebitkou a moje vlásky nepůjdou na rezato ale na blond!!!! :o)......... To sem to teda dopracovala!!! ...Ti teda pěkně děkuju, Petulíí ;o))))))))))
Pišta_Hufnágl
02. 04. 2003
► No, Alísku, toto je konzultace, nikolivěk „lekce“… ;o)
Jo, až se vymarodíš, tak klíďo. Já stejně skoro nic nevím!!!
► Pišto? Myslíš? Mmmno, ale skoro!
Vadí tomu snad jen to, že jsi CHLAP! :o)))
(A nechci zase slyšet, že jsi nedostal odkaz!!!) ;o)
► Albi, máš pravdu. Někteří autoři stránek však úmyslně (či, jindy, „z nouze ctnost“) rozměry neuvádějí, protože pokud jsou obrázky v tabulce a máš rychlou linku, tak se pak „vesele“ rozvírají… Zkus například některé STARŠÍ Tynicovy fotky…
Mějte se!
|||-_-|||
|||-_-|||
Pišta_Hufnágl
31. 03. 2003
Petulííí, pančelkoo :o)) ....že smím zas bejt za reptala a šťouru?........ žejooo.......že já smím! ......že já mam protekci?! :o)))
....... se mi totiž zdá, že naší blondýně narůstaj zrzavý nebo kaštanový nebo pámbuvýjaký vlásky ....... už to nejni tak ouplně za ručičku a jak pro blbý jako na začátku, co? .....nebo že bych já byla čím dál ...tentononc... blbější??....psssst ... :o)) ....
Sem z toho snad nějak vylouskala to ouplně první, ale jinak mi z toho zatím spíš jdou očička šejdrem. No, asik se objednám k NĚJAKÉ čaredějnici na soukr. douč.!!!! :o))))
....ale nezlobím až tak moc, že ne?! ;)
Poznámka pro méně znalé:
Parametry width="..." a height="..." je vhodné dávat i tehdy, když odpovídají skutečné velikosti obrázku, zvlášť pokud je obrázek větší. Umožňují totiž prohlížeči zobrazovat zbytek stránky už v době, kdy se obrázek teprve stahuje (ocení ten, kdo se připojuje pomalou telefonní linkou).
► Alino,
po stu letech zde jen jako konzultace, abys ve své nemoci měla co dělat…
► Pišto,
měl ses mi připomenout, že Ti mám poslat ten vzor vkládání obrázků!
Zapomněl jsi, já ale (zcela výjimečně!!!) ne! :o)))
|||-_-|||
|||-_-|||