Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStrom
04. 04. 2003
10
2
4841
Autor
Movsar
Strom
Ratko se poohlédl a zřel svého sluhu Bongo-Mongo, civilním jménem Gejzu Stojku, jak trhá z ušlechtilé jabloně na jeho pěstěné zahradě plod velikosti menšího melounku.
„Bongo-Mongo“ zakřičel Ratko a vyděšený mouřenín upustil jablko z roztřesené ruky na zem. Ratko se rychlým krokem pustil za sluhou. Přesně mířenou ranou pěstí do obličeje ho srazil k zemi a jal se do něj kopat. „To – kop, jablko – kop, bylo – kop, pro – kop, hada – kop!“ Bongo ještě týž den vypustil svou černou duši pod tou ojablenou jabloní.
Když pak večer přišel na návštěvu Dan a přinesl hada, dali mu s Ratkem jiné jablko. A obrovská krajta se spokojeně ovinula kolem silné větve.
2 názory
díky, k3, že ses vydal do mé hluboké a pro mě už polozapomenuté minulosti.
bible nalíc i naruby - nepokradeš versus nezabiješ ...
ojablená jabloň :-)) ...taky jsem ukradla jako malá holka strejdovi
první, úplně první jablko z jeho jablůňky, bylo totiž k nakousnutí
:-) .... je fakt, že mě taky málem zabil - takže pro mne příběh ze života - tip
autorovi: To je hluboce latentně zlomyslný text, víc nemusím říkat!
Hermovi: Směji se vskutku upřímně...
Playwithfire
25. 09. 2003
fakt mě vždycky pobavíš. Bongo - Mongo, had a jablko. To můžeš vymyslet jenom Ty :-)) *t
HERMESI: tvoje kritiky mě baví
prosím moudrosti na téma "biblické příběhy" si jděte trousit někam jinam. mě (jako výsostného bezvěrce) a mé čtenáře (jako jistě taktéž bezvěrce) nezajímají.
Logika, t je podstata všeho.Chlap, Adam to věděl a baba byla zase pozdě. To víš, realita...
Autor si zcela správně povšimnul naprosté nediciplinovanosti černých sluhů, zde Bongo-Mongo a nutnosti fyzických trestů, které tento nedostatek musí řešit.
Tak si to užijte. Když se Adam zakousl do jablka, zakousl se vlastně do LOGIKY. Dobrou chuť. Já radši toho hada.