Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivotní událost
08. 04. 2003
5
0
2414
Autor
mník
Kalamajka mik mik mik
oženil se starej mník
vzal si ženu mladou mnici
porodila potemníci
Pišta_Hufnágl
16. 03. 2005Pišta_Hufnágl
02. 03. 2005Pišta_Hufnágl
02. 12. 2004
Ač se všichni veselili,
pivo, rum a víno pili,
ozýval se mníkův pláč.
Je tak trochu paroháč...
i přes pocit paroháče
mník si příliš nepopláče
veselostí totiž hýří
potkal mnice - rovnou 4
teď má chuť se spíše tříti
nežli s pláčem trčet v ....
tak abys věděl, máme něco společného...
než jsem se stal Wopim, dali mi napřed zbrkle jméno Milan...
Milan je pozpátku nalim...
a nalim je rusky co?? no přece MNÍK!
proto jsem měl kdysi na obalu svýho poznámkovýho bloku mníka
krásnou to rybku :)
Koukněme se, co se na Wopiho člověk u zdejšího mníka nedozví, že je to mník rusky, pozpátku česky Milan.
Mníkovi vzkazovat znova nebudu, že jsem po přečtení jeho veselé básničky spadla smíchy pod stůl a ještě teď se tam v křečích smíchu svíjím a mí čitárenští čtenáři teď neví, co mají se mnou dělat a zoufale se dohadují, kdo jim teď bude nosit časopisy, aby měli co číst.
já už takovou napsal - před dvěma lety někomu do kritik... to už nedohledam
:((
Kodynie: To mě mrzí, že jsi kvůli mně spadla, praštila se a ještě návdavkem dostala bolavou křeč :o(
Wopi: Škoda. Bukvičky my rádi. (Nějakou jsem ale někde v kritikách našel, samozřejmě si nepamatuju, kdo ji napsal a kde byla, protože to bylo snad první den, co jsem tady brouzdal.) Nicméně nalim na poznámkovým bloku :o))))))
Mníčku: Děkuji Ti za starost o mou osobu, má židle je poměrně nízko nad zemí a tak let z ní byl poměrně krátký a nic se mi nestalo. Takže není co pofoukat a v bezvědomí už taky nejsem.
Element, Kajman: Nedokáži posoudit, co je lepčí, jelikož jsem ryba a vaše lidská kritéria jsou mi cizí. Píšu prostě pravdivě a bez příkras, co mě potkalo... :o)
máš dobré masíčko, mníče, že jsi chráněn?
Či životní prostředí zdecimovalo tvé řady?
Jestli mám dobré masíčko, to jsem neochutnával. Leč v poslední době rodí se nám samí potemníci...
prej žiješ v Lipně, řikaly na Googlu, tak jim budu věřit, v tom případě se bát nemusíš, to je daleko... :)
Ale mohly to říkat třeba písmenka, eventuálně sekretářky, co to do toho Googla ťukaly. A navíc, až sem dorazí blbost jménem "political corectness", budeme psát všude implicitně "Y", tak jako God je dneska v angličtině SHE a tak. Jseš prostě napřed, nic víc.
To ne, když budou někde muži, tak běhali. Leč když bude podmět nejasný, bude automaticky ženského rodu. A všude samý potemník :o(
Tams´ měl dát tasemnici. To je na povídku. Takhle odfláknout takovýdle téma...