nebejt to ve slpupci - kam bych se Hrabal ? :o) T
Polargonie? Cha!! Naprosto neškodný!
Ten náš vejr flekatej, jak postupně rost a rost, a dosáh vejš a vejš, tak se jednou v zimě zmocnil balíčku sádry (2-kilovýho), vodnes si ho do pelechu, a jsa od přírody buldočkem, trhal, mával a drásal, pak zmoženě usnul a jsa po několika hodinách přistižen a vykopán do sněhu, ještě trucoval a tiše tvrdnul na svojí vlastní bustu. Bylo to sice jen v předsíni, nicméně sádru jsem měl i v peněžence, v kabátě co visel ve skříni. Ale stejně jsme ho nezabili, vola přítulnýho...
;-))
neplač, zatím ještě ne, bude hůř... to je, bohužel, poměrně jisté
až se Ti stane třeba to, že Tvůj pejsek vyblinká obrovský chumel
čehosi brčálově zeleného, vyděsíš se a po návštěvě veterináře
zjistíš, že ta potvůrka (u Tebe ten) si rozbalil(a) svůj dárek pod
stromeček (hromádku žužlacích kostiček, doporučená dávka 1 ks na den) a všechny je zdlábl(a) najednou, uvědomíš si, že bys za něj dýchala...a že je to krása...a ta velká láska taky, prosímtě
kterej chlap by Ti místo spaní ve tři ráno něžně žužlal ouško?:-)))
******************
Ten můj, když byl ještě malej a hloupej /myslím tím pejska/, teď už je velkej a chytrej, no tak ten můj zase sežral papírovou dvacetikorunu a papírovou padesátikorunu, několik párů bot a mýdlo. Když sežral to mýdlo, byli jsme zrovna na dovolené a staral se o něj můj synovec. Chtěl s ním jít k doktorovi, protože si myslel, že ten pes je nemocnej, když furt pění, pak k té pěně čuchl a zjistil, že docela voní, pes ovšem nepřestával pěnit, až celé mýdlo poctivě ze sebe vypěnil, zní to, jako bych kopírovala pohádku O pejskovi a kočičce, ale jo fakt fakt :-)
to je veselé povídání,
připomnělo mi to ftipa od toho mága Osha,:
To šel kluk žádat o ruku svý holky, rodiče ho pozvali na večeři. Sedí u stolu, a pod židli si mu sedne obroský psisko. jedí, jedí, je dost trapný ticho, a najednou si kluk strašně nahlas prdne. Otec zvedne hlavu, a zavolá na psa "Rexi, vypadni ven". Klukovi se uleví, že to neni na něj. Ale pes se ani nehne. jedí jedí, Kluk si znova prdne, otec znova zavolá na psa "Rexi, vypadni ven", pes zas nic. Kluk si zase prdne, otec zavolá na psa"Rexi, vypadni ven, nebo tě ten chlap posere." těm co ten ftip znají se omlouvám, že stim otravuju.
0/5+
vběhni mi toho pejska taky někam - k něčemu mýmu - prosím:) - Navždy...
Olino? Jak mám tvému přání rozumět? Kam mám pejska poslat? :-)))
Včera "vysadil" pelargonie z truhlíků. Hlína rozprostřena od okna přes celou ložnici až do chodby. Kde našel kyblíček, ve kterém tu hlínu roznášel? Záhada. :-)))
Uklízela jsem třičtvrtě hodiny, místo abych ho drbala, že už jsem u něho. :-))))
:)))) Rowenno, já o to prosím "NavždyTvého" - sem myslela někam k nějakému mému textu, abych to tam měla taky tak hezký jako Ty tady:) nevadilo by ti to? že bych eventuálně měla stejného pejska jako ty? :)
Olina: oki oki já Ti tam taky nějakého pošlu jo ? :))
Skvělý fejeton. Proč je to rozepsané do krátkých řádků? Že by verše?
Ja mam doma tri psy ale mam je vsechny rada a timhle nesouhlasim,protoze je to uzasny,kdyz prijdu domu a oni me vitaji jako kdybych byla pryc tyden!!!
Takovýho blbýho čokla nakopat ze zadu...
pejskaření neuznávám a když vidím ty mrňavý bestie v oblečkách jak vlečou ty svoje znechucený páníčky a paničky , tak bych jim všem s chutí zakroutil krkem...
Jinak proti psům nic nemám, snad proti lidem...
:-))) znám, s jedním spávám na zemi :-)
Josefk: tak já na zemi ne. Týden jsem vzdorovala, že do postele nikdy, inu, člověk míní, pes mění. Dnes to úžasné štěňátko poprvé semotamo zachrápalo. Ach bože, co mě ještě čeká? A pak, totálně zklamávám ve výchově k čistotě. Někdy mi připadá, že se chová jako člověk, který běží urputně domů, aby mohl na záchod. Náš pejsek se po hodinové procházce kroutí, kňučí, nožičky překřižuje, kdy už půjdeme domů, aby konečně mohl beze svědků, v pohodlí, pěkně na koberec. Dcera včera přišla s vnučkou ke mně domů, a hledala velikonoční pukavce. Jestli si je někde neschovávám na parádu v misce. No a tak. :-)))
no nazdar, to teda muselo být veselo!
náš už má 2 roky, 40 kilo, ale pořád ťuťuňuňu...:-)
pejsek rozměrů lasiččího mláděte + rodinný domek je velká výhoda (nikdo mě nevidí rozcuchanou v pět ráno..;-)))
*
Hele... Abych to zkrátil... Nudíte se? Kupte si francouzskýho buldočka...
;-))))
Tak blízké, tak blízké :-))
:-))****
Já vás oba beru!!! :-))
Můj pes má z hřbetu ven páteř
má ji jak držadlo
můžu ho nosit
z místa na místo
jako zavazadlo
(M. Načeva - Divadlo Sklep)
Hezký:-)) Milý :-)) *!
no ty hovnousci..to je radost..pejskovata...:-))))
spíš jsem kočičí ... ale vůbec se to neliší
my máme taky pejska.......malou kníračí slečnu....a nevyměnili bychom ji za nic na světě......hovínka sbíráme trpělivě.......tahle se mi mooooooc líbí.......
my mít 3 kočiček - nevenčí se to, ale funguje to podobně ;o)))
.-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
kde bydlíte...
ale no jo... já už jsem ženat, tak mi adresu ani nepiš .-)))))
Nechci, já mám pískomila Pepíka a protože nám ho bylo líto, že je v kleci nešťastnej, bydlí v kuchyni a klec používá jenom jako hrabadlo podestýlky :-))) Do kuchyně skáču přes půlmetrový prkno a když smažim řízky, musim dávat bacha na Pepíka, motá se mi pod nohama :-)))
ty si první ženská mého světa, která se přiznala k pejskaření
(a vulgárním pravdomluvám)
Švéde: vulgární? tak to mě nenapadlo. :-))))
mám taky psa:-)*************
jako milovník psů a poezie dávám TIP