Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠprtat, šprtat, šprtat
01. 05. 2003
7
0
1408
Autor
lenty2
siločára
je myšlená čára
co je ale
sytá pára
ohmův zákon
svorkové napětí
ze školy mě vylejou
maturu zkazím vzápětí
tání tuhnutí
sublimace var
nesnáším učení
všechno je to škvár
rezistor reostat potenciometr
asi propotím i poslední svetr
miluju češtinu
ájinu matiku
proč jsem si proboha
vybrala fyziku
ráda bych lidičky
mluvila dále
šprtat se ale
musím neustále
Slůůůníčko
28. 10. 2004
To by nebylo marné, kdyby to za člověka napsaná básnička všechno vyřešila. Ale čemu se podivuju, je ta fyzika.
ja se taky podivuju, neboj, muj mozek se asi zblaznil, kdyz si vybral tuhle skolu...
podivuj se, budem dva a to uz je v demokracii presila
Jo, tose mi dost páčí. Myslím tu básničku. Jinak mě to čeká nyní a vzhledem k tomu, že jsem stále nečinný, začínám i lehce nervóznět. Ale maturovat MAT a FYZ.??? Obdivuhodné!
Jo, maturu uz mam za sebou, jediny co jsem zvorala byla fyzika (prekvapive) za dva a to my bylo desne nadrzovano a nic obdivuhodneho to nebylo...
ale co je to proti zkouskam na vejsce? Matiky se nebojim, tu ted sprtam, ale fyzika bude moc drsna, ty zkousky se dost bojim, ze bych zas napsala nejakou basnicku???
Používáš trochu jiný jazyk než ostatní autoři, ale lepší! Hodně štěstí u maturity, také mě čeká. Kronrád
Lady_Macbath
29. 06. 2003
lenty, drzim palce, docela si to dokazu predstavit.. sice jsem fyziku nesnasela, ale nasprtat se to slo.. doufam, ze maturu uz mas za sebou! btw. je to moc hezka blbustka :)
Tak já jsem šla na techniku z toho důvodu, že je tam hodně chlapů, abych měla z čeho vybírat :o) No, neber to vážně. Šla jsem na techniku, protože je tam obor, kterej byl prostě mým snem dělat a tak už tomu musim něco obětovat :o)))
Nesnáším fyziku (tak proč jsi šel na technickou školu?)
Za odvahu maturovat z fyziky...tip:o)*
Nádherná pravda!!!Do matury mám sice ještě daleko,ale už teď nás s tim strašej!!! :oj