Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěž o haiku měsíce dubna
05. 05. 2003
2
0
3142
Autor
Radost
Některé haiku jsou milé a pěkné (První pampeliška, Pláč, Studené jaro), ovšem kromě příjemného pocitu, nálady, okamžiku hledám také obsah a proto dávám jednoznačně hlas i tip Nevděku
Promiň, nevšiml jsem si té změny pravidel.
Ale řekl jsem, že První pampeliška se mi líbí nejvíc, takže hlasuji pro ni.
Takže tipuji:
1. Březen
2. Haiku o dubnu
3. Studené jaro.
:-)))
Kdo lépe, kdo výše, kdo rychleji? :-)))
Rowenna slepá. Přehlíživá. :-))) Ale byla jsem první. Heč. Takže znovu:
Pro mě nejlepší: 1. Březen. :-))
Byly vždycky tři ne? Jsem zkostnatělá a nemám ráda změny.
:-)))
odjakživa to záleželo na celkovém počtu soutěžících textů... a čas od času je změna nutná, aby přidala trochu pružnosti ztuhlým kostím...:-))
No, ono by se mohlo snadno stát, že kdybych s kostičkami příliš hejbala, mohly by se mi polámat. :-)))
Oč méně položek v seznamu, o to těžší výběr. S těžkým srdcem (protože některé krásné musím pominout):
Nevděk
Březen
První pampeliška (Ta se mi z nich líbí úplně nejvíc)
Je mi líto, že musím zvolit jenom jednu jedinou a taky je to těžší ale rozhodla jsem se pro Březen.
Souhlas, výběr je věru těžký. Do nejužšího kola postoupilo Haiku o dubnu (ta dvě související dílka v jednom, to je prostě nádhera, navíc je to programově dubnové) a Měsíc (atmosféra slov přesně vystihuje poklidnou noční náladu). A teď štiko raď...
Měsíc
První pampeliška - krása, Studené jaro - jakbysmet...
Ale přesto, bez velkých dilemat: NEVDĚK.