Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNočná búrka
29. 05. 2000
10
0
2237
Autor
ALOHA
Krásna sivá silueta
letmo zhodí plášť
oblé boky umýva jej
starý sluha dážď
Lomcuje závesmi
Steká a vzdychá
v kalužiach sa odráža
jej panovačná pýcha
starý sluha dážď - aj toto je príkad toho, že narábaš so slovnými výrazmi ako s opratami a slová ťa počúvajú ako slušne vychované kone. Motív dažďa pokúša každého veršotepca, ale ty si na výzvu odpovedala dôstojne! Na tip z mojej strany. :-)
*Nočná búrka: Co nádhernější než noční bouřka je...vždyť při Ní účastníme se zásnub všech živlů v jediném oékamžiku...jen Alohu pokropte, aspoň nám básnířsky rozkvete...hihi
m.
:o) Chtěl jsem dát Ť kfůli prologu, ale...
Máš ho, tak teď víš proč. ;o)
(A podepisuju Lyryka - kdo by se s tím dřevem tahal? :o)))
Od prologu po konec jedna velké nádhera ! Napiš už konečně něco, co nebudu muset chválit !!! ;o)
Právě kvůli téhle básničce, abyste věděla! Aloho, hola, jsi tam? Máš u mě dva bonbóny!
teda Aloho, prolog mě rozesmál, ale dílko udrželo ten nasazenej standart... ještě lepší :-))))
ALOHA, toto je milé. Nočný dážď sa mi vždy v básni spojí so smútkom, ale tu nie! A preto Ťa za túto básničku musím extra pochváliť. Potešila si ma! ;o)))))
Ten prolog ovšem opravdu nemá chybu... to se prostě musí tipnout.. ;-)))))))