Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePytel trávy
28. 05. 2003
1
0
686
Autor
Jersy
Jednou sem takhle sla s Karolinou a potkali sme jednoho kluka a řikal:Mas cigaro?Jo mam.Tak sem s tim.Dala jsem mu cígo a pomalu odcházíme.V tom na nás začne křičet:Hele hele hele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koukněte co mám!A my se jenom otočíme a vidíme celej pytel travky.No jaký asi travky...Marihuany.Jenom jsme čuměly s otevřenou držkou a vykulenejma očima.Pak jsme se rozloučily a šly jsme po svejch.
Ve škole mi ten kluk řekl,že to nebyla travka,ale máta.Potom mi ještě řekl,že to nebyla máta,ale kopřivy...
SecretDandelion
03. 06. 2003
No, a já sem kouřila mj. bazalku :)
Jo a povídka? No, to je fakt... teda dílo!
Litochowitz
28. 05. 2003Litochowitz
28. 05. 2003Litochowitz
28. 05. 2003Litochowitz
28. 05. 2003Litochowitz
28. 05. 2003
No, povídka to zrovna není :)
Měla bys tam aspoň doplnit intepunkci a opravit chyby. Za tečkou, vykřičníkem, dvojtečkou a čárkou se píše mezera. Mrkni se do nějaký knížky. Ono se to pak líp čte.
Na povídku je toho vskutku kapku málo, chtělo by to trošku víc děje... Ale piš dál, určitě máš v zásobě něco daleko povedenějšího! :o))
Mně se to líbí, tak jak to je. Zachycení pocitu v minipříběhu. Něco mezi snem a kratičkou realitou. Člověk neví, jestli se to opravdu stalo, nebo ne. A nic tam neopravuj, ty chybějící mezery tam patří.
No povídka nic moc a kouřili ste někdo šalvěj? Jednou sem taky kouřil čaj z koky ... nic moc ... muchomůrky taky nic moc....durman -nic moc... nejlepší ze všech rostlin je hašiš:)