ta prvni cast se mi moc libi, i kdyz tu druhou sem bohuzel asi moc nepochopila:(
ale rozhodne to stoji za precteni vicekrat, nez jen jednou
Nějak nemám na nic iteligentnějšího než: humáč+tip :)
Podle me je to naprosto uzasne dilko... opravdu se mi mooooc libiiii a moooooc Ti to chvalim. Ja nemam vic slov. t.
tak jsem se vratila a musim rict, ze tomu dneska rozumim snad jeste vic nez tehdy...
"slepit zatavit, zavAřit…
Ty zbytky mého já."
ach jo...
nicmene *
docela se mi to líbí!!!tip
Marwine srdce mi plesá nad Tvým propracovaným dílem. Jsi živoucí důkaz toho, že i básník vyvíjí se a roste. Jen doufám, že Ti mluví duše. Y= Ym.sin.w.t( +T/2) :-) T*
Líbí se mi, když mezi jednotlivými verši si Tvá fantazie může vybrat a přebrat nepřeberné množství příběhů a pocitů.
Ani nevíš milá daro, jakou radost mi dnes dělá pozitivní kritika. Děkuji...
všechna díla - ať chceme nebo ne - jsou pocitovky
prostě by se tam dalo škrtat
a to NĚKDY - to je jasný, že se to povede..:)
jsem trochu rejpavá
nejde o to, jestli jsem si byla nebo nebyla s někým takhle blízká (to jsem byla, to si piš), ale o to, že tohle dílo, tohle celé dílo jaksi trpí touhle chorobou (schizofrenií). jak jsem řekla, tenhle styl musíš víc trénovat. jako začátek to není až tak zlé, ale ani dobré. spíš jenom takové zbytečně slepované, dá se to zjednodušit - a tím i zlepšit čtivost, podle mého.
a to SVOJE, přimluvila bych se aspoň za skloňování...
ale přeber si to jak chceš.:)
Pak jsem schizofrenik.;( Možná je to trošku kostrbaté, ale slepované je to záměrně. Je to pocitovka. Ale i tak díky, budu se snažit. Možná, někdy...;)))))))
Tak mi přijde, že jediný kdo to pochopil je Skleboun. Nikdy jste si nebyli s někým jiným natolik blízcí, že jste se v podstatě stali jedním celkem (=schizofrenikem)? A pak, když je mezi jedinci v celku něco, stačí aby to bylo malé, co není tak úplně v pořádku, cítí to celek, ničí to jedince. A o tom to celé je, byť je tam zatáhnut větší pohled na duši.
mýlíš se, pochopila jsem to, jen si myslim, že to "svoje" je špatně, že tam má bejt "své"
Tak to "svoje" je ta poslední věc, kterou bych se zabýval. Ne, samozřejmě že tam má být "své". Ale slovíčko "svoje" má, alespoň pro mne v tomto díle, poněkud odlišný význam než "své". Ani nevím jak bych ten rozdíl pořádně popsal, jde o vlastnicví, přivlastnění, pocit býti součástí celku ovšem svobodně... Prostě nechávám "svoje".;)
od svoje bratra jsem mi koupil tvé míč:o)
ale pardon...je to tvoje, to je pravda.
Mno, tak chyby jsem snad vychytal. Dával jsem to sem v horečce a tak... ano jen se snažim omluvt svou neschopnost.;)
Bakchus: Mám v tomhle ohlednu silné mezery... Bohužel neznám existenciály ani Jasperse. Doufám že mi o nich povíš víc.
Jinovata: A bude hůř;)))
Skřetice: Nestraš. Ani mne ta slova mnoho neřeknou, spíš vyvolají určité pocity, s cenou vyšší než báseň.
Skleboun: Máš pravdu, ale i mlčení je dobré prolomit rozhovorem. Víš, rozhovor Tě dokáže od druhého nejvíc obohatit. (Jo a asi už se neuzdravím, teď to bude jenom horší;))))
mno, neni to zlý, akorát nevim, co to je: "to I schizofrenik bez druhé půlky svoje"
ehm...
asi to má něco do sebe...
ale tak nějak jsem na to nedorostla, podle mě je to prostě
SCHIZOFRENNÍ
tenhle styl ti podle mého moc nesedí, ale na druhou stranu - je to krok dopředu, stačí jenom trénovat:)
jinovata: v tom případě to je divný :-)))))
Sprav si to.
Jinak amplituda duše je existenciál. Znáš existenciály? Jaspers ti o nich řekne víc-dneska končím s kritikami.
;)) Jsem ráda,že jsem se dočkala,vždyť kdo si počká........
A stálo to za to ;) Chybky se vloudily,mrchy,ale je to...no asi si to přečtu ještě jednou ;) tvá dílka se prostě musí číst na několikrát,aby se člověk neuvedl v omyl ;)) Ale na to první přečtení to ušlo ;/ Nééé je to sqělý ;)
nekdy je mozna lepsi, kdyz druhy nemluvi, nez kdyz mluvi moc...az se trochu uzdravis, tak si sprav ty chyby, mas ich tam vic (mimochodem, je to tuŠ ne tuŽ)... jeste se vratim a uvidim...