Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStíny posledních večerů
02. 06. 2003
6
0
1917
Autor
Stevenson
Stiny posledních večerů
Když stíny večera
vpletla si do vlasů
(Že bude poslední, žádný z nich nevěděl)
u
ž tehdy scházel snadi
květům jejich pela místo medu tak,
jen sladkou melasu
té noci poslední
snášeli do úlu….
Náhražky za lásku
za city prožité
(snad vyjdou levněji, když něco chybí)
už tehdy tušili
,že příští kdyby
navždy tu zůstanou
ozvěnou zakryté …..
K
dyž stíny večeraúsvit
je potištěn(pochyby
nadějím zamáčknou budíka)to už snad věděli
to co se neříká
s láskou že loučí se
před prázdným hledištěm
..
průser_mračen
07. 06. 2003
Jo, vždycky vezmu jeden stín, namotám na něj vlasy a upevním gumičkou a zase vezmu druhej stín, namotám vlasy a upevním a tak to dělám pořád, tak to dělají třeba stínoví ministři...
tot jedna z vyhod poetu a poetek..Vezme se stin, a je o zabavu postarano a stejne jako ti stinovi ministri stejne to moc nikoho jineho, nez je, nezajima.-)
.. Poe/ a op-ravdu i ty stiny vecera?? ale mas pravdu, priste se vpletani radeji vyhnu.. a kdyz tak do" kola"..-) dik za cteni-)
Ber/ dik za ** ..a to se da i misto natacek, ze??_)
dikl za cteni..Dash.. a za hodnoceni
\yoyo/ snad ne z Vrby??_) ale to jeeeeee je mnohoznacne.-)
to jééé je jako že se mi to líbí a je to za tip a Dash Ti ho asi zapomněl dát...
Navždy_Tvůj
02. 06. 2003
Musela jsem si to přečíst několikrát, aby mi došel smysl všech slov, je to hezký a člověka to zabolí, ale škoda, že ty nejkrásnější části jsou ohraný. Třeba "... vpletla si do vlasů...," to už tu bylo a bohužel na lepších místech.