Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDemokracie
05. 07. 2003
1
0
2740
Autor
Mathew
Demokracie - to je rozdat zbraně lidu
( Fidel Castro )
pozorovatel
15. 02. 2004pozorovatel
15. 02. 2004
jóó, řekl..
hele jestli se budeš hrabat tady v těch starejch věcech tak měj na paměti že..jsou prostě starý no, za něco se docela stydím..
jdu se učit, ale někdy se v nich určitě hrabat budu a pak ti je budu třeba citovat))) tsss, co blbneš?
mám pocit, že Fidel je castrovanej magor a nosit tričko s rudou hvězdou je podezřelá móda, zvlášť u těch, který ke komunismu čichli akorát tak s dudlíkem v puse (to není narážka na tebe, Mathewe)
tahle větička - citát, je dost hustá :-)
náhodou, Ransdorf nedávno Castra a jeho tažení proti novinářům a intelektuálům vůbec podpořil.., náhodou Ransdorf je hovado a patří do krimu
cekanka_ucekana
05. 07. 2003
hmm, já považoval Ransdorfa za inteligentního, ale když podpořil Castra tak je to kretén komoušskej
cekanka_ucekana
05. 07. 2003cekanka_ucekana
05. 07. 2003
takže čekanka to nepochopila : demokracie - to je rozdání zbraní lidu. A když jsme u těch inteligentů apod., možná tě překvapí že debil je člověk který nesplňuje určitou výšku IQ, tuším že kolem 70, ale to asi kecám. ( a taky čekám na někoho kdo si všimne že to nemyslím tak úplně vážně, ha ha :)
cekanka_ucekana
05. 07. 2003
a myslím že to smažu, potřeboval jsem si jenom vyzkoušet některý reakce - no, moc jste mě nepotěšili :)