Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbabělá umřít
12. 06. 2000
11
0
2204
Autor
Helena
Láska šlape kolem mě
po písku
studené stopy
bez otisku
Obklopena šesti hladinami
sbírám odvahu
k odpoutání
Šepot a stín na druhé straně
To vítr odečítá stromy
Chci ho splést ať mě započítá
V pralese neprůchodných myšlenek
klopýtnu o uzel. Pamatuješ?
Chvíle posečkej na pár věčností
ztracena nikam nepospíchám
Tma tančí u tyče, ještě jsem živá
naháněla strach, na světle se rozložila
Hledám zas, vypadl mi vlas,
v němž byla síla
Síla*** Evokuje:))))
Paní učitelka ke třídě: "Řekněte mi, děti, jaké zaměstnání má váš tatínek" "...Sííííím, můj tatínek tančí v baru nahý u tyče.." "Vážně Pepíčku?" "Víte, on je herec, ale já se za to strašně stydím....!" :-)
Dlouhé áááách vydralo se z mé hrudi v tichém rozpoležení přečtevšího... olíznu si suchý ret a pak vtisknu Ti polibek kamsi... na skráň....
asi to pro me bude chtít trochu klidu a míru
pro pozření Tvých veršů
tak - aby ve mně vystavěly
nové ruiny pobořených chrámů
děkuji že jsi
Miroslawek
28. 06. 2000
tady se nedá než souhlasit, jen se vážně vykašli na verše, mě se zdá, že Tě jen zbytečně omezujou...
m.
Naopak, piš verše dál. Ty totiž to jejich zdánlivé omezení výtečně naplňuješ, prozkoumáváš jeho hranice, překračuješ ho.
Prostě skvělý je to celý, samozřejmě...(a to jsou ty dvě slova) Asi jsem se blbě vyjádřila, omlouvám se
Heleno, ty tvoje věci jsou tím nejlepším, co zde objevuji a čtu. Díky. Můj úžas vchází do úžasu...
Zbabelko v sedme hladine utone, piskove more, splachne hoře. Spočítana v zatisi kvete jablon, pro jablka na kolena. V pralese snu se neztrati na mytince sneni. Uzel se nerozvazuje, ale rozetina. Beze strachu! Vypadne pak jen jeden jediny sedivy vlas. A konika s kridlem zdobi nadherna hriva :o)
Tohle je pro mě skutečně skvělá báseň. Přidávám se k JDgH, pjerovi, Lyrykovi, a vůbec všem. A z vlastního přidám tip. :-)