Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seco ještě chceš?
09. 07. 2003
3
2
2231
Autor
Martina
n |
Přesně to jsem podle tvýho přání udělala
já, ta bez špetky intelingence
já, ta dobrá jen do postele
já, ta cos jí ošukal
já, ta co ztratila svědomí
já, cos jí chtěl zašlápnout jak červa...
ty, jsi ten červ a shniješ spolu se svou uraženou ješitností.....
2 názory
Bezprizorný
24. 06. 2005
Ha, ha dobrý.. napadla mne jen první možnost -- druhá je ale bezvadná čoveče! Trochu pošolíchat vlastní ego než spadnu zase do reality:-)
Tak ke kvalitě díla už jsme oba řekli své. Jestli to už konečně dobře chápu, ošukal tě dotyčný až po předchozím upozornění, že jde čistě o kopulaci. V tom případě se jedná o férové jednání a pokud pak dělal hysterické scény, je to buď debil, nebo jsi krásná, šaramantní a inteligentní a on se do tebe zamiloval, což mimo jiné vede k tomu že člověk ztrácí soudnost. Třeba si prostě nemůže pomoct a je to zamilovaný dement.
Tak to si odporuješ viz první vzkaz! Poeta je: spnila jsem jeho přání a i když jsme spolu šoustali, nic jsem po něm nechtěla! To on si pak myslel .. že bude pokračování, a když jsem mužsky (jak jsi TY uvedl) odmítla, dělal scény jako hysterická bába ... s tímhle "pánem" se Ty identifikuješ? A propó ke kritice mého básničení, neumím to, a ani nemám ambice, jen mi to v některých životních situacích odplavuje vztek a rozhořčení ... takže pak neotravuju svýma výlevama blízké okolí...howgh'!
dneska čtu podruhé, básnicky to nevzrostlo. Jinak se spíš identofikuju s tím chlápkem než s tebou. Každopádně buď ráda, že ti nenapsal, že nejseš dobrá ani v posteli.
ale né v tom to právě není .. smysl byl ten, že jsem s tím tak počítala, že mne "ošuká" a nic víc, jak se možná ale jen alibisticky proklamuje, ale budiž. Byla to spíš reakce na to, že JEHO překvapilo, že jsem splnila co jsem slíbila. Zřejmě chtěl, abych byla jím oblouzněna a on mne mohl vznešeně odmítat .. nestalo se tak, a tak mi napsal sms asi tohoto znění : No co bych od Tebe čekal, když jsi tak málo inteligentní a dobrá jen v posteli:-) .. toť k tvému zastání pána:-)
nic v tom není, je to dopis někomu, kdo tě ošukal a nechal, ale marně v tom hledám poezii. Jinak bych se toho pána chtěl zastat, jelikož je přirozeností muže někoho ošukat a nežli roztáhneš rozkrok, měla by sis zjistit, zda je tě hoden a jestli tě náhodou potom nezašlápne jako červa. No, já vím vždycky se to nedá odhadnout.......PS: jenom blbě kecám
dismorphia
17. 04. 2004
no...ale jestli jsou to výkřiky pravdivé, pak ta postel musela stát za to...i kdyby byla jenom jednou...no main goot
silně osobní výlev ("výlev" v dobrém slova smyslu)
jen - smím-li radit - poslední řádek bych pro zesílení náboje básně napsal takto:
ty, ty jsi ten červ a shiješ spolu se svou uraženou ješitností.....
sleeping_beaty .. máš pravdu, je to opakující se jev, jen každému se zdá, že ten jeho je něčím JINÝ...a i negace, ale někdy může být pozitivní výsledek