Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZahradní slavnost
Autor
Perchta
Zuzana potřebuje kolem sebe hodně místa, proto miluje zahradní slavnosti. Má pozvánku na jednu vybranou akci. Pan Král ji doprovází. Max to ví, koupil si lístek na balkón pro nepozvané.
Zuzana stojí pod stromem. Myslí si, že všechno důležité k ní přijde samo. Neví, že už je po všem. V tý tlačenici jí někdo šláp na nohu, byla pěkně naštvaná, právě proto nesnáší tlačenice, pořád se na ni někdo lepí. Zachránil jí tím život. Na její tácek s melounem se měl snést bílý prášek. Ale nedoletěl. Šla pozdravit domnělou známou. Nebyla to ona. Na zpáteční cestě za panem Králem potkala Anděla. Byl to anděl smrti, dnes si nevybral svou daň. Anděl se na ni podíval, vrátila mu ten pohled. Něco nebylo v pořádku, poznala tu tvář. Byla to ona sama, někdy jindy, někde jinde.
Skočila jí do klína opička. Začala ji krmit svými zbytky. Kdysi jednu takovou opičku milovala. Opustila ji, protože její otec se na ni díval nějak zvláštně. Zuzana se zdráháním přijala to sousto. Opička byla opravdu zábavná, nosila jí další a další jídla a smály se spolu.
Zahradní slavnost se vydařila.