Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS odpuštěním...
Autor
TEORETIK
Dívali jste se někdy pozorně na ohlasy za příspěvky jednotlivých autorů? Za ohlasy, jež jsou nazývány kritikou! S odpuštěním, ale musím říct, že více než polovina těchto rádoby kritik, a to jsem ještě hodně velkorysý, nemá s kritikou vůbec nic společného!!!
Takové výkřiky do tmy jako jsou například: ,,Jéééééééééééé, Pěkný, Líbí nebo ještě lépe *** a T " mají s kritikou pramálo společného. Uznávám, že poezie je hodně o subjektivních pocitech, ale taková vyjádření jsou v přímém kontrastu s některými skutečně pěknými dílky. Pokud ovšem tyto kritiky nejsou brány jako nutné zlo, které musíte spáchat, abyste mohli psát vy sami. Někteří čtenáři a zároveň i jejich kritiky jsou předem zaujaté( Vidím známé jméno, automaticky dávám TIP, ikdyž jsem si dílko pořádně nepřečetl. Není pak nic snažšího dát T, protože co jiného psát, když o tom dílku dohromady nic nevím). Tím nechci znevažovat tipy, které jste jistě poprávu obdržely. Vždyť i já znám ten pocit, který se dostaví po obdržení kladné kritiky. Chtěl bych jen touto cestou upozornit na to, abysme nebyli zahleděni jen do svých dílek, ale abychom si více všímali i dílek ostatnich autorů. Řada z nich si náš zájem určitě zaslouží.