Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak to káčátko z Toma & Jerryho...
21. 08. 2003
12
15
4244
Autor
KayTee
Někdy se mi zdá svět docela fajn a jsem šťastná, ale pak mám najednou pocit, že jsem tady nadbytečná, že jsem jiná než ostatní a proto mě nikdo neposlouchá, že mi nikdo nerozumí...
Připadám si, jak to káčátko z Toma a Jerryho, co chodilo po světě s pytlíkem na hlavě a brečelo: Nikdo mě nemá rád....
15 názorů
Jejda...asi bych si to tady měla někdy projít a promazat to :-D I když to bych asi smázla všechna dílka :-D
Milly ... jejda..to je už let, co jsem to sem hodila :-) Zajímavé je, že některé věci se nikdy nemění :-)
Tohle je jedno z mejch nejoblíbenějších děl- a jediný, který si vybavim, když si vzpomenu na Tebe. .o) (asi tak...)
Přiznávám se........ Odhalila jsi mě. :o)
To dělá NePoe_ta schválně (je tu nejpoetičtěji píšící člověk, co vim.. :-))
Huááá hhahaha, vážně jsem tohle napsala já? To jsem musela mít teda sakra slabou chvilku :-D 4 roky zpátky..dost dobrý... jak to, že to najednou zase někdo našel? A hned 7 lidí v jeden den? :-D :-D :-D
Milly: určitě za to můžeš ty, co? :-D
romale: dost dobrý na kritiku ;o)
Jarmila: Tak sice Tě neznám, ale taky Tě mám ráda :-D
Crawling: Tak pozor :-D Už jsem o 4 roky starší a uvědomila jsem si, že je opravdu každý z nás jiný. Každý je "svůj" a to Ti nemůže nikdo vzít. Nejsi jedním z Mnoha, ale Jedním z mnoha ;o)
domin.go: docela jsem se nad tvou kritikou pobavila :-D Ale faktem je, že já už delší dobu nejsem schopná nic napsat.. ano jsem hodně zaneprázdněná, práce, škola, charita.. ale taky jsem šťastná a spokojená s partnerem, tak jaksi není inspirace :-)
Smutek je mnohem víc inspirativní než štěstí
Onsoff: už se nestrachuju :-)
NePoe_ta: proč Nepoeta, když tvá písmenka jsou tak poetická?
Helemese, ti dva už tu byli... před 4. rokama, co jsem jim poslala avi.., no, snad to nebudemoc vadit.... :-)
Chytil som sa s Jerrym, na nože, na život a na smrť, o to kdo Ťa viac ľúbi, ... teraz, vylizujem rany ... :( ... :)
Tom
to je fakt blbost,tohle.)))) ale zas na druhou stranu absolutní poezie - pocit kvůli kterýmu se píše 65,5% básní, akorát bez jedinýho opisu nebo metafory - třeba to má budoucnost.)
CrawlingChaos
17. 10. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
17. 10. 2007
Tak jsem řek
dno je dobrý na to
aby sis ho prohlíd...
Tak jsem řek hej
máš drobný darling!?
a ona řekla že nějaký má
a já jsem řek fajn
tak na dvě kávy
z automatu on nám je dá
a pak jsme šli ven
a tam jsme stáli
tři hodiny a dvacet minut
a kolem byl svět
který byl správný
i s kelímkama z automatu!
Ach jo, já si nemůžu pomoct, ale mě to připadá hrozně roztomilý, asi by nemělo, ale nemůžu za to :-).......t
keby som vedela, aký je smajlík pre červenanie, tak by som ho napísala....aha...jedného som našla
never tomu, každý má rád každého, keď ho potrebuje.. ale len skutoční ĽUDIA milujú aj bez potreby, proste len tak...Myslím si, že Ty si jedna z nich...Hermann
Já nevím proč, ale mě pobavil ten konec, i když moc zábavná není...promiň;o)*t
.....a tady mi taky nikdo nedal avízo......... :-(
..........ale já ho dám....!!!!!!!!!..... :-)
Kay Tee, aspoň třeba na Písmáku může člověk trochu zapomenout na problémy....teda když se netýkaj lásky....protože u hodně básní to fakt nejde..... ;-)
Jak se máš?
a ještě mě napadlo, podle lidí, který mám ráda.......založíme klub lidí, který nikdo nemá rád a budeme se mít rádi navzájem.......s jedním to už tak trošku mám.... :-)))
asi ano....ale když se ty horší chvíle dostanou do vedení, život začná ztrácet smysl
KayTee...ba ne s tím rozhodně nemohu souhlasit!!! Život nikdy neztrácí svůj smysl a vždy ze všeho vedou nejméně dvě cesty!!!
A věř mi, že moc dobře vím o čem hovořím...
Tak ono je nás tolik? Naděje do budoucna:třeba jsme ošklivá káčátka, která se promění v nádherné labutě... :-)))) *
3lobyte: No - nevim nevim - nesváděl bych neupřímnost na svůj pytlík...:-)
A - protože se nerad vymlouvám, tak jsem upřímnej - jsem káčátko ! :-)))
navzdory_čtenářům
07. 09. 2003
taky si nekdy tak pripadam (posledni dobou castej a castejc)...ale to asi kazdej....
TIP za to, že o nás káčátkách píšeš - aspoň se necejtíme tak opuštěně :-)
Opravdu moc dík :-)
to bude tím, že JSI jiná, než ostatní... stejně jako všichni ty ostatní JSOU jiný než ty :o)
KayTee: vždyť říkám, že jsi :o) stejně tak, jako těch pár miliard dalších :o)
Keď som mala 20 zdalo sa mi, že som z iného vesmíru .. teraz viem, že každý tu máme svoje miesto, však vesmír sa prelína .. káčatko z rozprávky, neboj, to "Nikdo mě nemá rád" už neplatí :-)
Já když jsem měl dvacet, tak jsem měl pocit, že jsem ředitel zeměkoule a svět mi ležel u nohou. Stačilo nakopnout hlavu a byl jsem tím, kým jsem chtěl být. Uklizečkou, náměstkem, klaunem, závodníkem, sňatkovým podvodníkem a instruktorem parašutismu (asi nějaký filosofický směr)