Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNAŠÍM OBRAZEM
Výběr: ch_34
03. 09. 2003
7
0
2490
Autor
Semeno
Vítr,
jenž vílou jest
hlas, jenž květinou
květ a jeho láska
Nás vábí
k pokoře
nám
Páni občané
strhněte vlajky
když kážete smích
bez lásky.
Moje štěstí
Vám nepatří
nesnažte se říkat,
že existují blázni.
Polibte s upřímnou radostí
lískový květ
a
já políbím Vás.
Miluji, ..jsem rádo že to ještě někomu napřipadá jako fráze či klišé,.. or another bad thinks..
:o)
Ty jsi, předrahá Dominiko, jedním z těch krásných úchylů, který dovedou člověka donutit myslet jenom na tebe a na nevydržitelnou křeč ve tvářích a v břiše povolující svěrače.
Vzpomněl jsem si teď na několik čtení.
—Koukám, že tohle byla asi jedna z posledních Kalimových věcí, kdy se ozval; myslím, že se znova narodí – třeba.
posílám ti pusu, naštvu tebe... asi... ale jo... sebe asi taky... ale zasloužíš si to.
posílám ti pusu, naštvu tebe... asi... ale jo... sebe asi taky... ale zasloužíš si to.
počkej...teď už vůbec ničemu nerozumim...nevim co chceš vysvětlovat?! Prostě se mi tohle líbí a nechápu proč nad tim tak jásáš...
Ne? A kdy se řikaj tajemství? No dobře, budiž, tak natvrdo zas nejsem, chápu že prostě někdy du a během deseti se na mě sesypou tajemství vesmíru, ..ale vysvětlení vlastní kritiky snad neni tak složitý, ne? Tajný? He?
Na co by ti pak naše tajemství byly? Obávám se, že v hrobě je moc neuplatníš. Má to snad nějakej význam pro rozklad bílkovin? Navíc tajemství nejsou od toho, aby se řikaly jen tak na požádání.
Cože?
Řekněte mi všichni všechny svoje tajemství, co bych mělo vědět, ale rychle , už vim kde je nuselák, a taky vim, jaká dávka arzenu je smrtelná. V podstatě už téměř padám.
Tak? Chci si vzít všechny důležitosti do hrobu.
hahaha...jak to jen udělat, abychom se nesmáli tak hloupě? No na moje kritiky nemusíš brát ohled...a už vůbec se tak nemusíš tvářit.
Jo vono je to červený!? To máš říct hned.
Jak víš, že je ještě malej? Náhodou se narodil o velikonocích, to je spousta času, když už budou vánoce, to znamená, že už je to ..mm..Karel?
většinou laškuje karel, a semeno v tom ještě neumí chodit, chudák malej
Litochowitz
03. 09. 2003Litochowitz
03. 09. 2003
Hmm.
No tak ne.
Když von se Karel rád seznamuje.
Ovšem, těší mě, semeno!
Litochowitz
03. 09. 2003Litochowitz
03. 09. 2003
Někdy! Ale to vim taky. Dneska přijedu. Jenom na chvilku večer, ale budu se na tebe těšit.
StvN: Na cestě?
tak, sem vedle, ale to neni novinka-stará věc.Divný.To si pamatuju?ten hlas byl děckej a jinej, vampírka v šatech s hlasem, kterej sem neznala a pak tohle a bylo mi to jasný?Nic neni jasný , ale byla to směrovka a ukazatel, naděje že zase najdu cestu:-)
Hehe, ses nachytal. Jo a to je dobře, proč myslíš? Jednoduchý jako facka . a že facka někdy dokáže dát zabrat, že? :o)
fakt promiň, že ti neopovídám na všechno....
mám takový pokřik nebo snad refréén
hodí se sem(no, je to tvoje dílo)
"CHLÍP-CHLÍP-CHLÍP!!!! !"
dobře jste mne rozptýlily
tahle má úplně jinej tón, prostě ten hlas se změnil
líbí, takové intimní (ale co u tebe není yntymní, že?)