Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHrob trčící
30. 08. 2003
11
2
3760
Autor
Áda116
Pokládám kytici na tvůj hrob
a zadržuji slzy nepochopení.
Odešel jsi náhle
bez pozdravu.
Pláču!
Slyšíš?
Tolik jsem toho neřekla.
Měla jsem času dost.
To ty jsi pospíchal.
Můj život si zamíchal.
Přemýšlím!
Odpovíš?
Stačila by chvíle,
abych řekla vše.
Vše co jsem chtěla
a ty netušil.
Odcházím!
Víš?
2 názory
Líbilo, ale ten rým pospíchal-zamíchal se mi moc nezamlouvá. Takový amatérský (ten rým) a to se mi ke zbytku nehodí.
hippiesanda
18. 09. 2004
Děkuji vám za kladná hodnocení...
A stím prologem původně to měl být začátek samostatného díla, ale pak s emi to nějk nepovedlo :)
Milan_D_Nejedlý
02. 03. 2004Milan_D_Nejedlý
01. 03. 2004
přijde mi to hodně silný..a zanechalo to ve mě více než jen stopy..
č.3 – nikdo tu knihu nedočetl, protože ztratili zájem..ve chvíli kdy byli slabí..a nedostali se na konec, který je nejlepší a skýtá překvapení a tajemství, a nepoznané..
*
Čtu teď Exupéryho Citadelu, dívka, která mi ji půjčila, mi řekla, že nezná nikoho, kdo by ji přečetl do konce... Mi to nějak asocioval ten prolog :)... K básni: "Přemýšlím! Odpovíš?" je velmi zajímavé spojení...
Někde tady v těch kritikách je moje vysvětlení k prologu.
A ty se cítíš na to, že to dočteš do konce?
Jinak zamozřejmě DíkY, i když už je to ohrané :)
Rozhodně ano, sice se nedivím těm, kteří nedočetli, ale je to kniha, kterou dočíst prostě musím, ač to stojí mnoho času a přemýšlení... A vysvětlení jsem čet :)...
Ne to ne, ale přišlo mi že jsem to napsal zmatečně, ale vypadá to že je to v pohodě.
To ty jsi pospíchal.
Můj život si zamíchal. Nebylo myšlenoa by se to rýmovalo, ale nějak to tak vyšlo.
Alexan: Pokusím se vysvětlit prolog. Je to v podstatě připodobnění ktý básni. Začátek je "ošmataný" jako začátek toho všeho hezkého, v této básni rozvíjející se vztah. A konec má dvě podobnosti 1.Ten konec, který si představuje ten co stojí and tím hroben. Nikdo ho dál nečetl, poněvadž vznikl jen ve fantazii a nikdo další ho tak nemohl vidět A možnost č.2 Konec není čtený protože dopadl jak dopadl a nikdo nechce připustit, že se to mohlo stát.
Doufám, že teď jsi alespoň trochu pochopil oč jsem se snažila.
A díky všem za kritiky.
A ještě pro sgt_Hakon: Naštěstí to podle reality není ale je v tom obsažen jeden můj zážitek.
TO JE MOC HEZKÉ JEN BYCH POZMĚNILA TO TY JSI POSPÍCHAL, MŮJ......
JE TO SMUTNÉ PŘESTO TIP
Playwithfire
26. 09. 2003
Chybí metrum, dum, dum, dum,
impuls, co má zbořit dům,
I bez veršů
může plynout
obratce
a trochu hladce
A pak přidáš zádrhel
a znovu
potůček
tu bublá
PŘES-ka-MÍN-ky
ku-lu-lu
PŘÍ-zvučně a ZNO-vu
ZNO-vu
To je trochej
Či zkus jamb:
ne-NÍ to ZLÉ
Anebo piš dak-ty-LEM
ale vždy zámerně
a nikdy o-my-LEM :-)))
Hmm. Tohle moc dobře znám.
-Stačí si přečíst moje dílo-
Ale napsala's to good.
Jen nechápu ten prolog...