Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTělo chtělo
24. 09. 2003
17
0
2912
Autor
Smailinka
Zrozená z bolesti
mlčenlivého ticha
píšu tu neřesti
a přestávám dýchat
Osudná myšlenko-
pletichy svůdné
odhalí malinko
touhy mé zrůdné
Cloumáš mým chtíčem
od hlavy k patě
kostelním klíčem
ne zrovna svatě
Jenže seš daleko
od všech mých svodů
tělo se zaleklo
kamasutry bodů
Ještě něco.
Je sex prevencí proti lásce?
(že bych to dal do klubu, jestli to jde)
ale já to vlastně stejně neumím - zatím
takže zůstává u otázky
Navždy_Tvůj
05. 11. 2003Swedish_Nigg
31. 10. 2003
vysvětlení, na které jde říct, že se to dalo napsat i jinak, ale když člověk sedí sám v tichém pokoji, mě někdy touha bolí...o těhle slabých místech jsem tušila, ale někdy to nejde lámat přes koleno a tak to čeká na svou příležitost...
a jsem za to ráda
děkuji...
Swedish_Nigg
31. 10. 2003
Fajné a pěkné...Někdy mám pocit, že právě tohle se mnou sekne :-) Příště se ozvi dřív, napiš sem nějakou svůdnou báseň, a uvidíš, co se bude dít :-))) Vzdálenost někdy není zas tak podstatná...Znáš se :-) To jen jedna rada ze života ;) a k tomu malý TiP za některé sloky, které se mi líbí, ač přítelem veršovánek zorvinka nejsem :-)
koukam na to, zrovna, člověk změní téma a takovej ohlas sem nečekala, je vidět na co ty lidi dnes myslí...to je krásný:)...
ona ta vzdálenost není nejspíš ta překážka:(
koukam že sem tady pár lidem zvýšila tep;)...zajímali by mě vaše následný myšlenky;)
všem děkuji...
Když tě zajímají následný myšlenky - tak já přemýšlím nad výrazem zrůdné touhy a představuju si, jak by asi mohly u tebe vypadat ... akorát nevím, jestli tě napadly po prolistování kámasútry nebo po něčem skutečnějším, co je teď daleko :-)
no řekla bych spíš že mi napadly při myšlenkách na něco co nemůžu mít...
Švédský_kapky
25. 09. 2003Papulipida
25. 09. 2003Navždy_Tvůj
25. 09. 2003
díky everybody, jo statečnost-první mé lechtivější dílko, co já v sobě ještě objevim;))
FLK-jako s hlupcem?..nemaž, jen chci vědět jak moc oprávněně mam tohle dílko v klubu...
juj a můžu se zeptat co znamená to 3/5, už sem to tu párkrát viděla a nějak nevim?
Ne je to přítelkyně hrdiny této knihy a je silně ujetá pěes sex a má vně ňáky komplexy a mě to docela sedlo k té postavě tak sem to s ní spojil a fláknul jsem to do klubu.
Ten název je přesnej :o) A dílko jemně peprný. Líbí se mi to a máš ode mě Típek jako hrom.