:o) T
šnečku šnečku vystrč růžky
dám ti krejcar na parůžky...
...jen co růžky vystrčil
hned jsem nůžky použil
- udělal jsem šmik
a byl nebožtík
Má to spád, má to nápad...sice je pravda, že by to asi lépe působilo formouo prózy, jako takový fejetonek bez veršů, leč takhle to má na druhou stranu ten spád a ubíhá to a to mi svědčí....takže tahle šnečí si vyšnečila jeden tip*** (víc jich najednou neunesu:)
Dobrý nápad, ale forma básničky tomu moc nesedí. Jak je to takhle psané do veršíků působí to roztříštěně. Viděl bych to spíš jako fejetonek nebo tak něco.
Na druhé straně - pokud by to měla být opravdu básnička, muselo by to víc odsejpat, mít to nějaký rytmus a tak (pravda, šnek moc rytmicky nepůsobí...tak takový pomááálýýý rytmus)
No ono právě mělo schválně pomalejší rytms kvůli tý "lenosti" šneků.. Já jsem se rozhodovala, jetsli to dát jako jen tak pro radost nebo nerýmovačku..no už to tak nechám...:)
Každej más svůj styl..:o)) Kdyby ho neměl, tak pak by to byla nuda...;o)
No, nic moc.
Moc me to nezaujalo.Mozna ta uspechana doba ( svet ), ale nijak zvlast teda ne.
Asi nejsem na to ten pravej ctenar.
šnečci nejsou slizký...:o))) jenom zanechávjaí za sebou sliz...:))
miloucke a roztomile ... na to, jak jsou šnečci slizky...
Šnečci jsou ukrutně zvláštní zvířata. Teda jak se ti k nim podařilo proniknout tak blízko?
Gérard_Rea : Uvědomila jsem si kolik jsem jich už zašlápla....:o)))
Bejt v dnešní době šnek..občas bych si to i přála..je to uspěchané až k padnutí...
tip
Blázník: Mám vždycky špatný svědomí když nějakýho zašlápnu..:o))) To pak slyšíš jenom takový to Křuuup!:o))
chech, to je paní, přeci!:-))...a já už pochopil hvězdičkovej systéém, jehé:) - taky si dám tipa, dneska je hezky:o)
Morbid_Pimple
Já říkala že se zlepšuju...:o)))
Dík za všechny kritiky..:o) Mnohdy to člověka víc nakopne, než samý chvalozpěvy k zdokonalování...;o) Ale proti nim jinak taky nic nemám...:o)))
šneci mají těžký život....to jo...tip
Chenoa: Taky jim ho nezávidímmm:o)))
Rowenna: děkuji vám slečno:o))
jak si tak lezu vyrostla pred mou malickosti velka houba, takze uz nejsem krasna[ej] a ani atraktivni, ale mam dojem, ze jsem tak nejak sam[a]. A domecek? Inu je to jen domecek, ale je muj a mam ho docela rad[a]...:o]*
Liomerka: jů to bylo hezký..Za to ti dávám pomyslnýho tipa.....:)))