Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň lásky
05. 10. 2003
1
1
1726
Autor
Lancelott
Učitel vykřikl: "Kdo to tam ruší?"
Já myslím na tebe a mé srdce buší
Do rytmu srdce já skládám svá slova
Do písně pro tebe má láska se schová
1 názor
Upřímně, připadá mi, že se to málo rýmuje. Také bych to rozvinula víc. Ale to do rytmu srdce skládám svá slova se mi líbí. I když, ve škole bys radši měl dávat pozor :-)))))
Víš jak to chodí...zrovna když je fyzika:o))
Snad jsi pochopila, že dílka z téhle sbírky nemáš brát moc vážně:o)
Líbí se mi srovnání: Do rytmu srdce skládám svá slova, mně se to líbí, jednoduché a hezké.
Tak dobře - nenadchlo mě to.
co ještě napsat.....vážně nevím- náladu by mi to nezlepšilo, milé to moc není, trapné taky ještě ne, příjemné to jakž takž je....
No, "Píseň lásky" bych to zrovna nenazvala....takový název by chtěl hlubší obsah
TOM: k čemu tipy? Chci vědět, jestli se to lidem líbí, jestli jim to náhodou nezlepší náladu, když ji mají mizernou a brouzdají Pismákem. Jestli je to milé, nebo trapné. Jestli je to příjemné, nebo na zvracení. Nebo co (chlapi prominou...to se týká zvláště dívek) jak by Vám bylo, kdyby Vám to někdo řekl... Na tipy se u těchhle kousků úplně vykašlete...nejsou dost hluboké k tipování...já bych za ně tipy asi nedal...