Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo bys dělal v pravěku?
Autor
UchoVoko
Co byste dělali, kdybyste se propadli v čase zpět??? Měli byste vědomosti a znalosti, co máte teď. Dejme tomu třeba o 20 tisíc let. Čím byste pomohli lidstvu, anebo se jen proslavili? Mě osobně nic moc nenapadlo. Jen to, že bych uštrekoval z trocha nějaké kůže cosi podobné kouli asi o průměru 30 cm. Pak bych našel louku a zasadil tam 4 kůly - 2 a 2 stejně daleko od sebe. Našel bych 22 nejsilnějších chlápků v okolí. Sehnal bych 11 a 11 kůží různých barev. Třeba ze zebry (AC Milán ) a z paviána (Sparta - viz. paviánova zadnice, že:-) Jednu ze svých žen (sladké kouzlo pravěku:-) bych požádal o ušití dresů. Našel bych nějakého dobře ukecáného a uřvaného, aby to celé komentoval. No a celé bych to pojmenoval kopaná. Vybíral bych vstupné. Jistě peníze nejsou, ale v naturáliích by to snad šlo, ne? No a hezké prafaninky, by mohly platit službičkami. Taky bych najmul nejlepšího prarolníka, který by vyšlechtil cosi jako kukuřici a vyrtáběl prapopcorn, aby se měli prafandové čím krmit. Taky by to asi chtělo něco bumbat, takže bych najmul nejlepšího lovce, aby zkrotil pár medvědů, kteří by dodávali med, ze kterého bychom dělali medovinu. Prostě bych to rozjel ve velkém...
No, já bych se zjevně uživil, ale co byste dělali Vy? Vážně by mne to zajímalo. Mne opravdu nic, než vymyslet zábavu v podobě sportu, nenapadá. Jsem prostě klasický přecivilizovaný člověk dneška. Co bych si počal bez polotovarů a instantního čehokoliv to fakt nevím. To bych asi na kolejích zdechnul:-)